جشنواره خوشنویسی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، احمدرضا احسانی با بیان اینکه این جشنواره مختص بانوان است و در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در سه رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ ثلث و با موضوع اشعار و متون ادبی با مضمون پاسداشت مقام مادر و زن و همچنین احدایث، روایات، اشعار و متون مرتبط با حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو رشته در این جشنواره شرکت کند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به صورت قاب شده تحویل دبیرخانه جشنواره دهند و در صورتی‌که در هر رشته کیفیت و کمیت آثار رسیده به حد مطلوب هیئت داوران و دبیرخانه نرسد، آن رشته حذف خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: به تشخیص هیئت داوران نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه دایر می‌شود و به همه هنرمندانی که اثری را برای حضور در جشنواره ارسال کنند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره را تا ۲۵ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تمدید نمی‌شود و همزمان با سوم بهمن از برگزیدگان جشنواره بانوی بهشت تجلیل به عمل خواهد آمد.

احسانی ارج نهادن به مقام خانواده و مادر را یکی از اهداف برگزاری این حشنواره دانست و بیان کرد: الگوسازی و تبیین جایگاه والای حضرت فاطمه (س) در خانواده، گسترش فعالیت‌های هنری با رویکردهای دینی و ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بانوی بهشت است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا