حضور فعال جهاددانشگاهی اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

به گزارش سیناپرس اردبیل، مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، رشد فناوری گیاهان دارویی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل ارائه گردیده است.

سیده صغری جوادی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان و اضافه کرد: به همین خاطر اهم اقدامات این نهاد در استان از جمله حمایت از واحدهای فناور، اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان، راه‌اندازی خط تولید نشاسته حفاری، مطالعات و تحقیقات انجام گرفته در زمینه توسعه و احیاء جنگل‌های فندق استان و درمان ناباروی و ذخیره‌سازی خون بند ناف به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه و بروشورهای آن‌‌ها توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه جاری در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر شده و از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۷:۰۰ برای بازدید عمومی آزاد است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا