نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار می شود

حمید رضا فرجی شوشتری در نشست خبری که صبح امروز در دانشگاه قم به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، ضمن تشکر از دانشگاه قم برای برگزاری جشنواره هفته پژوهش در این دانشگاه، بیان کرد: شعار جشنواره امسال پژوهش فناوری در خدمت تولید است.

وی افزود: نقش مهم فناوری و نوآوری در تولید  و افزایش کارایی تولید قطعا برکسی  پوشیده نیست لذا برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش اهمیت این حوزه را نشان میدهد.

معاون پارک علم و فناوری قم،تصریح کرد: طبق روال هرسال برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بر عهده  پارک علم و فناوری استان قم است و با توجه به محدودیت های کرونایی مجبور به برگزاری مجازی این نمایشگاه هستیم.

شوشتری ادامه داد:  امروز روز آخر فراخان جشنواره برای دستگاه ها است.

معاون پارک علم و فناوری قم از تاریخ برگزاری جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان قم خبر داد و گفت: بیستم تا سی ام آذرماه نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: عموم مردم می توانند با مراجعه به آدرس سایت های Qomstpfair.ir و Qom techfair.ir  از این نمایشگاه مجازی بازدید کنند.
شوشتری با بیان اینکه فردا از صفحه اول سامانه رونمایی می‌شود،خاطر نشان کرد: تور بازدید از نمایشگاه ملی هفته پژوهش و دوره های مشاوره ای و فن بازار از جمله اقدامات دیگر پارک علم و فناوری در این هفته است.

وی گفت: فردا در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر از خانواده شهید فخری زاده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا