راه حل های فرونشست زمین و بحران آب بر بوته نقد و بررسی

به گزارش سیناپرس، با توجه به مواجه روز افزون کشورمان با مخاطرات برآمده از تغییرات اقلیمی  نظیر بحران آب و فرونشست زمین به ویژه در استان های مرکزی و جنوبی، خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) به منظور اشاعه اطلاعات و بررسی چالش های موجود با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، اقدام به برگزاری نشست علمی با حضور کارشناسان مطرح کرده است.  

در همین راستا  نشست علمی «بررسی راه حل ها و چالش های فرونشست زمین- بحران آب و تغییر اقلیم» روز سه شنبه شانزدهم آذر ماه سال جاری به میزبانی خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

در این نشست دکتر مهدی زارع، زلزله شناس، دکتر علی بیت اللهی مدیر بخش زلزله و خطر پذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دکتر حمیدرضا پیروان رییس تحقیقات و مهندسی حفاظت از آب و خاک پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری به سخنرانی و تبادل اطلاعات می پردازند.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند از لینک زیر به نشانی https://www.skyroom.online/ch/iccip/webinar1400 مراجعه کنند.
زمان برگزاری نشست: سه شنبه 16 آذرماه-ساعت  14 الی 16
مکان: اتوبان اشرفی اصفهانی نرسیده به همت خیابان قموشی خیابان بهار کوچه هما دانشگاه علم و فرهنگ پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی طبقه ششم سالن جلسات

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا