کشتی تفریحی دیجیتالی با قیمت ۶۵۰ هزار دلار در متاورس فروخته شد

هفته گذشته قطعه زمینی دیجیتالی در محیط آنلاین و مجازی دی سنترالند (Decentraland) به ارزش ۲.۴۳ میلیون دلار ارز دیجیتال فروخته شد که قرار است در آینده از این زمین به عنوان یک مرکز خرید مجازی استفاده شود و حالا نیز کشتی تفریحی لاکچری به فروش رسیده است.

این کشتی تفریحی با نام The Metaflower Super Mega Yacht، طراحی پیچیده‌ای دارد و در حال حاضر گران قیمت‌ترین دارایی NFT پلتفرم متاورس سندباکس محسوب می‌شود.

کشتی بادبانی شبیه یک هتل چهارطبقه طراحی شده و امکانات زیادی دارد. در طبقات مختلف، فضاهای مناسبی برای استراحت درنظرگرفته شده و مجهز به جکوزی، زمین بازی و امکانات رفاهی خوبی است. همچنین برای این کشتی دیجیتالی دو سکوی هلیکوپتر نیز در نظر گرفته شده است. قرار است هلیکوپترهایی که اصلا وجود خارجی ندارند و آنها نیز همچون این کشتی بادبانی دیجیتالی هستند، به صورت جداگانه به فروش برسند.

کشتی تفریحی جزو دارایی‌های لوکس NFT محسوب می‌شود و امکانات یک کشتی تفریحی لاکچری از جمله جت اسکی، قایق‌های تندرو و امکانات تفریحی خوبی دارد. با وجودی که خریدار این کشتی هیچ‌وقت نمی‌تواند در دنیای فیزیکی از داشتن چنین کشتی لذت ببرد، ولی تصمیم گرفته برای داشتن آن چنین مبلغی پرداخت کند.

باتوجه به اینکه کشتی بادبانی وجود خارجی ندارد، در نتیجه هزینه نگهداری و تعمیرات هم ندارد. یکی از موضوعاتی که توجه برخی را در متاورس به خود جلب کرده آن است که هلیکوپترهای مربوط به این کشتی بادبانی توسط چه کسی خریداری می‌شود و مالک آن برای استفاده از این کشتی دیجیتالی چه برنامه‌هایی را دنبال می‌کند. حتی گفته می‌شود شاید صاحب کشتی بخواهد دوستان خود را به کشتی دعوت کند. به هر حال این کشتی گران‌قیمت‌ترین دارایی دیجیتالی سندباکس متاورس محسوب می‌شود و خریدار با برنامه دست به خرید آن زده است.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا