نسل جدید جنسیس وارد بازار شد

به گزارش سیناپرس، به گفته شرکت خودرو ساز لوکس جنسیس، امکان سفارش‌ این خودرو وجود داشته و قیمت پایه آن از ۳۵ هزار پوند برای نسخه Premium Line  شروع می شود. البته  مشتریان برای دریافت نسخه های کامل تر باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند.  این خودرو با انتخاب یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی یا یک موتور 2.2 لیتری دیزلی ارائه می شود که نسخه بنزینی آن ۲۴۱ اسب بخار قدرت داشته و نسخه دیزلی نیز دارای ۱۹۷ اسب بخار قدرت است.

این خودرو می تواند نیروی موتور خود را از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به محور عقب ارسال کند. جزئیات مربوط به گزینه ها و بسته های اضافی جدیدترین محصول جنسیس ، در اوایل سال آینده میلادی و  نزدیک به تاریخ تحویل آن تأیید می شود.

رئیس مجموعه جنسیس در اروپا در رابطه با ویژگی های این خودرو گفت که اولین نوع خاص اروپایی این شرکت که در جشنواره سرعت Goodwood در ماه ژوئیه معرفی شد، یک بیانیه واضح از تعهد ما نسبت به مشتریان است.

به گزارش سیناپرس، طراحی شوتینگ بریک G70 بسیار شبیه به نمونه مشابه جنسیس سالن بوده و مدیران این شرکت اعلام کردند که تصمیم برای توسعه یک طراحی خاص  برای مشتریان اروپایی به این دلیل گرفته شده است که این نوع طراحی ریشه‌ ای محکم در تاریخ خودروسازی اروپا داشته و مورد علاقه مشتریان خودروهای لوکس و ممتاز است.  فضای داخلی این خودرو با تزئینات کرومی، یک صفحه نمایش مرکزی اطلاعات و سرگرمی و یک فرمان چند منظوره طراحی شده است.

تزئینات بخش جلویی این خودرو به نوعی است که حالت اسپرت به آن داده و می تواند مخاطبین جوان را نیز به خود جذب کند.شوتینگ بریک G70 با طول  ۴ متر و ۶۰ سانتیمتر و ارتفاع یک متر و چهل سانتیمتر  با فاصله بین دو محور دو متر و هشتاد و سه سانتیمتری، هم اندازه مدل G70 است.
شرکت جنسیس در این رابطه اعلام کرد که محصول فوق  ظرفیت بیشتری نسبت به نمونه سالن که صندوق باری ۳۳۰ لیتری دارد ارائه می دهد. 

نسخه  G70 دارای یک موتور ۳/۳  لیتری توربوشارژ دوقلو V6 بنزینی در ترکیب با دو دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک است. به گزارش سیناپرس، این برند به سرعت در حال گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی خود بوده و پیش بینی می شود محصولات الکتریکی جنسیس تا ماه های آینده روانه بازار شوند.

مترجم: جاوید خیرخواه
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا