نخستین کنگره سبک زندگی اردیبهشت ماه برگزار می شود

دکتر شاهین آخوندزاده دبیر کنگره سبک زندگی با اعلام خبر برگزاری دومین جلسه اجرایی این کنگره گفت: در این جلسه درباره زمان برگزاری کنگره، مدعوین، نوع ارائه سخنرانی‌ها، ارائه شفاهی، پوستر و چاپ خلاصه مقالات کنگره برنامه‌ریزی شد. سخنران‌های مدعو کنگره انتخاب شدند و ان‌شاءالله با برنامه‌ای که طی روزهای آینده دکتر قاسمی دبیر اجرایی کنگره هماهنگ خواهند کرد زمان‌بندی کنگره به اجرا در خواهد آمد.

دکتر شاهین آخوندزاده همچنین ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده را زمان برگزاری کنگره اعلام کرد و درباره شیوه برگزاری کنگره به صورت حضوری یا مجازی گفت: در حال حاضر بنا داریم کنگره را به صورت حضوری – مجازی برگزار کنیم اما بناست که پایه برگزاری کنگره به صورت حضوری باشد چرا که از خارج از کشور نیز سخنران خواهیم داشت و به همین منظور برگزاری مجازی را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

دبیر کنگره سبک زندگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در پایان گفت: در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد که مقالات کنگره در مجله فارسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، کنگره سبک زندگی که به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در حال برنامه‌ریزی است، اولین کنگره در حوزه سبک زندگی بوده که در ایران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا