حفظ تندرستی و اصلاح سبک زندگی مهمترین اولویت طب سنتی ایرانی

به گزارش ایرنا از وب دا، دکتر محمود خدادوست در حاشیه برگزاری رونمایی از مجموعه فلش کارت های آموزشی «حکیم یار» با اشاره به اینکه امروزه بار بیماری های مزمن در کشور بسیار قابل توجه است افزود: براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت مهمترین علت بسیاری از بیماری های مزمن و غیرواگیر، سبک زندگی نادرست است. 

خدادوست با بیان اینکه اصلاح سبک زندگی در اولویت برنامه های طب ایرانی است، گفت: امروز با همکاری انجمن علمی طب سنتی ایران از مجموعه هایی که در اصلاح سبک زندگی کمک کننده خواهد بود، رونمایی شد. 

وی با بیان این که باید سبک زندگی را از سنین پایین شروع کنیم، گفت: مجموع فلش کارت های آموزشی «حکیم یار» به زبان ساده سبک زندگی سالم را براساس آموزه های طب سنتی ایرانی و اسلامی ترویج می دهد. 

معاون طب سنتی اظهار امیدواری کرد با گنجاندن این آموزش ها در سیستم شبکه های بهداشتی درمانی کشور و نیز در کتابهای مدارس بتوانیم به اصلاح سبک زندگی مردم براساس آموزه های طب ایرانی و اسلامی کمک نماییم.

مجموعه فلش کارت های آموزشی «حکیم یار» برای گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال امروز با حضور معاون طب سنتی و اعضای انجمن علمی طب سنتی ایران رونمایی شد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا