برند حلقه گمشده کارآفرینان

به گزارش سینا پرس، به مناسبت هفته جهانی کار آفرینی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در راستای حمایت از کارآفرینان و علاقه مندان به کارآفرینی، همچنین ترویج اطلاعات در این عرصه، نشست مجازی با عنوان «برند حلقه گمشده کارآفرینان» را برگزار می کند.

این نشست با سخنرانی دکتر ثریا شارقی، کارشناس در عرصه کارآفرینی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، روز یکشنبه 23 آبان سال جاری از ساعت 11 الی 12 برگزار می شود.

گفتنی است، هفته جهانی کارآفرینی از هفدهم تا بیست و دوم نوامبر برابر بیست و ششم آبان ماه تا اول آذر در کشورهای مختلف جهان با برگزاری مراسم مختلف گرامی داشته می شود.  برای نخستین بار این آیین در سال 2007 با مشارکت 37 کشور با حضور «کارل شارم» رئیس جمهور سابق و مدیرعامل شرکت کافمن و نخست وزیر پیشین انگلیس «گوردن برون» برگزار شد که در همین سال، هجده سازمان اصلی به این کمپین پیوست.

هفته جهانی کارآفرینی با این ایده آغاز شد که اگر جنبشی جهانی برای الهام بخشی، ایده پردازی و گام نهادن در سفر کارآفرینی برای مردم دنیا وجود داشت، چه می شد.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست مجازی می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره های 09126468896و 02146129120 تماس بگیرند.

آدرس ورود برای شرکت در نشست: http://www.skyroom.online/ch/iccip/webinar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا