احداث سازه‌های صنعتی ارزان‌تر با «نرم‌افزار سوله‌پرداز» فناوران اصفهانی

 دکتر مهدی کشمیری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: سوله‌پرداز نرم‌افزاری است که برای طراحی مهندسی تمام اجزای یک قاب صنعتی (سوله) طراحی شده است.وی افزود: این نرم‌افزار زمان لازم برای عملیات تحلیل و طراحی قاب‌های صنعتی را که معمولا تا یک هفته به طول می‌انجامد، به حداقل ممکن بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می‌رساند.

همچنین امید خالدان، مدیرعامل شرکت طراح این نرم‌افزار در خصوص این نرم افزار گفت: بالا رفتن سطح ایمنی، صرفه‌جویی در زمان، جلوگیری از هدر رفتن مصالح و منابع ملی و ارزان‌تر تمام شدن احداث سازه‌های صنعتی از دیگر منافع استفاده از این نرم افزار است.

امید خالدان ادامه داد: این نرم افزار در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ تائیدیه فنی از سوی شورای عالی انفورماتیک شد و در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکت ما در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی سازه‌های صنعتی آغاز کرد و پس از مطالعات گسترده، موفق به اتمام پروژه بزرگ نرم‌افزار سوله‌پرداز شد، اظهار کرد: پس از ثبت نرم‌افزار در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۸، این نرم‌افزار تاکنون موفق شده است توجه بسیاری از شرکت‌های طراح و سازندگان سازه‌های صنعتی (اعم از خصوصی و دولتی) را به خود معطوف و کاربران زیادی را جذب کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا