قابلیت خرید اشتراک تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد به زودی به سازندگان محتوا اجازه دهد از یک مدل جدید درآمدزایی در قالب اشتراک استفاده کنند. این شبکه اجتماعی اخیرا گزینه‌های خرید درون برنامه‌ای را در ایالات متحده اضافه کرده است که برای اشتراک‌های اینستاگرام استفاده می‌شوند.

به گزارش TechCrunch، دو سرویس اطلاعاتی اپلیکیشن Sensor Tower و Apptopia که تغییرات توضیحات و ظاهر اپلیکیشن‌ها را رصد می‌کردند، متوجه شدند که اولین خرید درون برنامه‌ای اشتراک‌های اینستاگرام در تاریخ ۱ نوامبر به ارزش ۴.۹۹ دلار به لیست اپ استور ایالات متحده اضافه شده است. علاوه بر این، چند روز بعد، خرید درون‌برنامه‌ای ۰.۹۹ دلاری دیگری به فهرست اضافه شد.

این تغییرات توسط سایر افراد در این صنعت نیز مشاهده شده است، بنابراین به نظر می‌رسد که در مسئله در دسترس قرار گرفتن این ویژگی برای کاربران فقط مسئله زمان مطرح است. با این حال، این شبکه اجتماعی ممکن است مدت زمانی برای آزمایش اشتراک‌های جدید نیاز داشته باشد بنابراین ممکن است قبل از در دسترس قرار گرفتن به صورت عمومی برای گروه کوچک‌تری از تولیدکنندگان محتوا در دسترس باشد.

با این قابلیت دنبال کننده‌های اینستاگرام که اشتراک خریداری می‌کنند به استوری‌های انحصاری دسترسی خواهند داشت. همچنین، آن‌ها یک نشان عضو ویژه دریافت می‌کنند و به ویدیو‌های زنده منحصر به فرد نیز دسترسی خواهند داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا