۱۰۰ کتاب‌ برگزیده‌ نوزدهمین جشنواره‌ کتاب رشد بررسی شد

 در این نشست، استادان و صاحب‌نظرانی همچون علی‌اصغر احمدی استاد دانشگاه تهران، محسن ایمانی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، سوسن کشاورز دانشیار دانشگاه خوارزمی در کنار کارشناسان و اعضای هیأت علمی سازمان پژوهش، آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی جشنواره را از ابعاد تخصصی، روان‌شناختی و تربیتی بررسی کردند تا به این ترتیب آخرین مرحله‌ معرفی برترین آثارِ هر یک از گروه‌های داوری طی شود.

برای این دوره از جشنواره، هزار و ۳۴۳ عنوان کتاب در مرحله‌ی اول ارسال شده بود که ۱۰۰ عنوان کتاب به‌عنوان کتاب‌های برگزیده و شایسته‌ تقدیر انتخاب شده بودند.

در این مراسم، کیومرث جهانگردی دبیر نوزدهمین جشنواره‌ی کتاب رشد در این خصوص گفت: توجه به روش ارایه و ارزشیابی مفاهیم مورد نظر در کتاب‌ها، از مؤلفه‌های مهمی است که در کنار محتوای کتاب‌های این جشنواره بررسی و به آن‌ها توجه ویژه می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی‌های مذکور، جشنواره‌ کتاب رشد را به‌عنوان جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی و تربیتی، از سایر جشنواره‌های کتاب متمایز می‌کنند.  

دبیر نوزدهمین جشنواره‌ی کتاب رشد به حساسیت فراوان اعضای کمیته‌ علمی برای تأیید نهایی آثار برگزیده، شایسته‌ تقدیر و حتی کتاب‌های نامزد دریافت جایزه اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم پایانی جشنواره روز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می شود .

جهانگردی یادآور شد: در این جشنواره با حضور مسوولان از آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا