فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی سرطان پیشرفته پستان ، پرتغال

سینا پرس : سومین کنفرانس اجماع بین المللی سرطان پیشرفته پستان با عنوان کامل Advanced Breast Cancer Third International Consensus Conference (ABC3) در روزهای پنجم تا هفتم نوامبر سال 2015 برابر با چهاردهم تا شانزدهم آبان ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر لیسبون ، پرتغال برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  . 

یکی از برگزار کننده این کنفرانس موسسه آموزشی – پژوهشی غده شناسی اروپایی European School of Oncology ESO)  (است و جامعه غده شناسی پزشکی اروپا (ESMO) در برگزاری این رویداد علمی همکاری کرده است . هدف از برگزاری این کنفرانس  توسعه دستورالعمل هایی برای مدیریت بیماران سرطان پیشرفته پستان ذکر شده است . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این گردهم آئی تخصصی  ، با تکیه بر جدیدترین دستاورد های علمی این حوزه ، به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این کنفرانس در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی کمیته برگزار کننده  ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله ؛ با در نظر داشتن اولویت های زمانی ؛ نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ یازدهم ماه می سال 2015 برابر با بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده است . مقالات برگزیده همزمان در مجلات معتبر بین المللی این حوزه از جمله ژورنال سرطان (Breast) و غده شناسی سالانه (Annals of Oncology) به چاپ خواهد رسید . آخرین مهلت ثبت نام زودهنگام برای شرکت در این کنفرانس تاریخ 31 جولای سال 2015 برابر با نهم مرداد ماه 1394 اعلام شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.abc-lisbon.org  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا