برخی از مک‌ های قدیمی بعد از نصب macOS Monterey خراب شدند

باید خاطرنشان کنیم سال گذشته بعد از انتشار macOS Big Sur گزارش‌هایی در مورد از کار افتادن تعدادی از مدل‌های قدیمی مک‌بوک پرو منتشر شد و حالا بعد از گذشت حدود یک سال، به نظر می‌رسد این مشکل بار دیگر در حال تکرار شدن است. در بخش پشتیبانی سایت اپل بیش از ۱۰ پست در مورد این موضوع دیده می‌شود که تمام این افراد از کار افتادن مک خود بعد از نصب جدیدترین نسخه‌ی macOS خبر می‌دهند. در توییتر هم توییت‌های زیادی در رابطه با این مشکل منتشر شده است.

در گزارش‌های منتشر شده به مدل‌های قدیمی مک‌بوک پرو، مک مینی و آی‌مک اشاره شده است. اگرچه این مشکل به وجود آمده به وسعت سال گذشته نیست، اما روی هم رفته تعداد قابل توجهی از کاربران بروز چنین مشکلی را گزارش داده‌اند. همچنین با افزایش پوشش رسانه‌ای، شاید تعداد کاربران بیشتری این موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

اپل در حال حاضر مشغول تست macOS 12.1 است که حداقل چند هفته‌ی دیگر برای عموم کاربران ارائه می‌شود. روی هم رفته در مورد آپدیت‌های مهم سیستم‌عامل همواره توصیه می‌شود که برای دانلود و نصب آن‌ها عجله نکنید و مشکل macOS Monterey بار دیگر اهمیت عجله نکردن برای نصب نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل را نشان می‌دهد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا