هستی یک ملودی زیبا و وحدت یافته از امواج است

به گزارش سیناپرس، دانش و فلسفه بشری به ما می‌گوید که ماهیت عالم موج است و امواج هماهنگ، منظم و سازگار، یک سمفونی بزرگ کیهانی را ساز می‌ کند که اگر انسان با گوش شنوا آن را بشنود و هارمونی گیتی را درک کند پی می‌برد کل هستی یک ملودی بسیار زیبا و لطیف ‌وحدت یافته و هماهنگ است.

انسان باید خود را با نوای این سمفونی هماهنگ سازد چون ما با ارتعاشات یک چنین آهنگ عظیمی زاده می شویم و باآنها نیز از این جهان رخت برمی داریم. این ارتعاشات شکل مادی جوهر عالم هستی است. زندگی انسان و حیات در زمینو کیهان به معنی واقعی معجزه آفرینش است.

کتاب «نقش امواج در آفرینش عالم» نوشته دکتر محسن فرشاد نگاهی به کیهان شناسی از منظر ماده دارد این کتاب بهنظریات کیهان شناسی و تسلا می پردازد هر دو شخصیت از دانایان اسرار عالم وجود بوده اند.  اطلاعات سری گرجیف واختراعات و بینش تسلا از سوی دیگر برای ما انسان ها بسیار قابل تأمل و توجه بوده است. در واقع پیام اصلی این کتابدر دو اصل نهفته است؛  اول اینکه ما در اقیانوس بی انتهایی از شعور و آگاهی زندگی می‌کنیم اما درصد بسیار کمی ازآن را دریافت می‌کنیم و دیگر اینکه کل هستی از امواج و ارتعاشات بسیار لطیفی درست شده است و هر انسان دارای یکپیام سری و رازآلود است که می ‌تواند با کل امواج و ارتعاشات قلمروی وجود ارتباط حاصل نموده نموده و با آن به یگانگیبرسد.  این آغاز و تحول روحی و دگردیسی معنوی انسان امروز است.

به گزارش سیناپرس، تمام آهنگ های زیبایی که در طول تاریخ موسیقی در جهان نواخته شده و این چنین بر روح و روان انسان هاتاثیر گذاشته و می‌ گذارد امواج صدای آهنگین است که به شکل ارتعاشی لطیف به گوش ما می رسد. در حقیقت امواج وارتعاشات موسیقی اطلاعاتی را به انسان انتقال می دهد که موجب دگرگونی احوال ما می ‌شود بنابراین وقتی از مامی‌پرسند حال شما چطور است در پاسخ می‌ گوییم بسیار خوب است یعنی اینکه اطلاعات حاصل از انرژی محیط زیست،خانواده، اجتماع، کشور و یا جهان بر ذهن، روح، سلسله اعصاب، مغز و حتی پوست ما خوب بوده و ذهن ما آن را مفید تشخیص داده است بنابراین موجب بهبود حال و روحیه ما شده است امواج الکترومغناطیس هم اطلاعاتی را به انسانحیوان گیاه و جمال انتقال می دهد.این امواج عبارتند از پرتوهای کیهانی و گاما، اشعه ماورا بنفش، اشعه ایکس، نور قابل رویت، امواج مادون قرمز و امواجهرتز یا امواج رادیو و تلویزیون.

به گزارش سیناپرس،  اگر می خواهید در یک اثر مجموعه ای از فلسفه، منطق، عرفان، فیزیک و دانش طبیعی را به صورت یک جا از زباندانشمندان بخوانید این کتاب انتخاب خوبی برای مطالعه آخر هفته شما است.

گزارش:فریده سلیمانی