نخستین کافه یخی در خاورمیانه

اگر بخواهیم به بررسی و معرفی رستوران چیل اوت دبی پرداخته و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم باید به این مسئله بسیار مهم اشاره کنیم که این رستوران که معنای آن سرما در دبی است به عنوان اولین رستوران یخی و اولین کافه یخی در خاورمیانه شناخته می شود.

این رستوران در سال ۲۰۰۷ بازگشایی شد و از آن زمان تا به امروز تبدیل به یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی و گردشگری زیبای شهر دبی شده است. نکته جالبی که در راستای بررسی این رستوران زیبا و خاص باید به آن توجه داشته باشید این است که در این کافه حتی مجسمه ها، میزها و صندلی ها نیز به صورت یخی بوده که این مسئله باعث افزایش جذابیت این مجموعه برای گردشگران و توریست ها شده است.

در این رستوران شاهد یک سالن با دمای زیر صفر هستیم که این مسئله باعث شده تا همه مجسمه ها و وسایل درون این مجموعه به شکل یخی باقی بماند.

همچنین این مجموعه به دلیل سرمای شدید خود یک مکان مناسب برای مردم دبی است چرا که هوای دبی به صورت کلی گرم و شرجی است و همین مسئله باعث شده تا یک رستوران از سرد و خاص در این شهر محبوبیت دو چندانی پیدا کند.

یکی از جالب ترین موضوعاتی که باید به آن اشاره کنیم این است که عموما در رستوران های یخی در اقصی نقاط دنیا غذاها به صورت سرد سرو می شوند اما رستوران چیل اوت دبی به عنوان اولین کافه یخی در دنیا شناخته می شود که شاهد سرو غذاهای گرم نیز در آن هستیم و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا