چرا ثبت نام بیمه مسافرتی مهم است؟ ارزان بخرید!

نگرانی‌هایی که در کشور بیگانه گریبان‌گیر مسافران خواهند شد و حوادث و بیماری های ناگهانی که شما را مغلوب خود خواهند کرد. تمامی این علت‌ها به‌ویژه صرفه‌جویی در هزینه های سفر، شرکت ها و سازمان‌های مربوطه را راغب کرد تا خرید بیمه مسافرتی را در لیست خدمات خود جای دهند. لذا امروزه نه تنها این طرح هزینه‌ی اضافه‌ای شناخته نمی‌شود بلکه در میان توریستان و مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. در ادامه کمی دقیق‌تر به اهمیت این بیمه می‌پردازیم و از مزایای آن سخن می‌گوییم. با ما همراه باشید.

حواس پرتی

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر از پرواز جا بمانید چگونه می‌توانید برای دریافت پول خود اقدام کنید؟ نیازی به فکر کردن نیست! زیرا قریب‌به اکثر ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی هزینه‌ای را متقبل نخواهند شد و این امور به عهده‌ی خود مسافران است. در این صورت تمامی برنامه‌ریزی‌های شما برای یک سفر هیجان انگیز نقش بر آب خواهد شد؛ ولیکن شرایطی را تصور کنید که بتوانید از شرکت ها برای این اتفاق غیرمنتظره هزینه‌ای را دریافت کرده و بخشی از خسارت مالی  خود را جبران کنید.

سهل‌انگاری ها و موارد اجتناب‌ناپذیری را که در زیر مشاهده می‌کنید برای بسیاری از افراد می‌تواند اتفاق بیفتد.
•    جا گذاشتن مدارک سفر در منزل
•    اتلاف وقت در ترافیک
•    فراموش کردن ساعت پرواز
•    معطلی در صف بازرسی
لذا داشتن یک بیمه مسافرتی معتبر مانند بیمه مسافرتی سامان، خیال شما را از بابت تاخیرها، بی‌دقتی‌ها و ماندن در ترافیک راحت می‌کند. بنابراین به هنگام تهیه بلیط هواپیما همیشه این احتمال را نیز برای خود در نظر بگیرید که به هر دلیل، ممکن است به پرواز نرسید.در چنین شرایطی اگر سفرتان را بیمه نکرده باشید باید خودتان به‌تنهایی تمام هزینه های بلیط را متقبل شوید.

طعمه سارقان

تفاوتی ندارد که شما یک بلیط قطار را برای سفر خود خریده باشید یا از بلیط هواپیما استفاده کنید؛ زیرا شما بدون همراه داشتن مدارک سفرتان، نمی‌توانید ادامه دهید. اقامت در هتل و سوارشدن وسیله نقلیه، دو نیاز مهم در هر مسافرت شناخته می‌شود که تمامی آن‌ها نیازمند مدارک شناسایی هستند. اکنون تصور کنید چمدان و کیف مدارک خود را در فرودگاه یا طول مسیر گم کرده‌اید یا در بدترین حالت ممکن، گرفتار سارقین شده‌اید. معمولا توریستان و مسافران خارجی طعمه‌ی جذابی برای دزدان خواهند بود زیرا به مقصد اجهاف کافی ندارند. ولیکن اگر از قبل بیمه مسافرتی قاصدک 24 را خریده باشید، دیگر جای هچ نگرانی نیست. بیمه های مسافرتی به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید برای مدارک المثنی اقدام کنید و سفر خود را از کنسل‌شدن نجات دهید.

استفاده از تورهای مسافرتی

اگر تصمیم دارید از طریق یک دفتر خدمات مسافرتی و با استفاده از یک تور سفر کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. به طور معمول کسانی که با تور سفر می‌کنند هزینه کل سفر را به صورت یک جا پرداخت می‌نمایند. یعنی مسافری که قصد دارد یک تور مسافرتی به مشهد را خریداری نماید لازم نیست تا برای خرید بلیط هواپیما یا قطار، خورد و خوراک، رزرو هتل و غیره به صورت جداگانه، هزینه ای را پرداخت کند. چرا که تور مسافرتی در قالب یک پکیج در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

بر این اساس نیز مجری تور نیز موظف است که مسافران را در طول سفر بیمه نماید و آن را جزو خدمات و پکیج خود قرار دهد. این پکیج باید دارای نوع خاصی از بیمه مسافرتی که معمولاً بیمه حوادث را نیز شامل می‌شود؛ داشته باشد. با این حال در مواقعی امکان تخلف از سوی برگزارکنندگان تورهای گردشگری وجود دارد. به همین خاطر بد نیست بدانید که وجود بیمه در انواع تور مسافرتی یک موضوع ضروری است. از این رو شما قبل از امضا قرارداد یا خرید تور باید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که بیمه را نیز در پکیج خریداری شده خود، دریافت نمایید.

مجوز ورود

مهمترین دلیل خرید بیمه مسافرتی الزام کشورهای مختلف در جهت دریافت ویزای سفر است. امروزه بسیاری از کشورهای دنیا برای اینکه به شما مجوز ورود به خاک خود را بدهند، داشتن یک بیمه نامه معتبر را در کنار مدارک بلیط هواپیما خارجی و تائیدیه رزرو هتل الزامی کرده‌اند. شما پس از آماده‌کردن این مدارک می‌بایست به سفارت خانه مربوطه بروید و برای مجوز و اقامت کوتاه‌مدت خود اقدام کنید. بنابراین شما برای سفر به این کشورها، خواه یا ناخواه بعد از خرید بلیط سفر مجبور به تهیه بیمه نامه مسافرتی می‌شوید. البته فراموش نکنید که خرید این بیمه تنها به سفرهای هوایی یا پروازهای خارجی خلاصه نمی‌شود و شما برای سفرهای زمینی یا حتی مقاصد داخل کشور نیز می‌توانید بیمه مسافرتی رزرو کنید.

بیمه مسافرتی قاصدک 24

قاصدک 24 یکی از وب سایت های معتبر فعال در کشور در زمینه فروش خدمات مسافرتی است. این وب سایت انواع بلیط هواپیما چارتر و سیستمی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند. البته خدمات قاصدک 24 تنها به فروش بلیط خلاصه نمی‌شود و این مجموعه طی همکاری با بیمه سامان انواع بیمه نامه های مسافرتی را نیز در پلن های گوناگون به فروش می‌رساند.
برای خرید بیمه مسافرتی قاصدک 24 ابتدا باید در صفحه نخست روی گزینه ” بیمه مسافرتی” در بالای صفحه کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات درخواستی، به جستجوی بیمه نامه مسافرتی مورد نیاز خود بپردازید. حال باید از میان پلن های نمایش داده شده یک پلن را برگزیده و بیمه مسافرتی دلخواه خود را خریداری نمایید. فراموش نکنید که قبل از این کار، جزئیات هر پلن را مشاهده نمایید و به نوع پوشش و سقف تعهدات بیمه در هر آن دقت کنید. در ادامه نیز با وارد کردن اطلاعات هویتی خریدار و مسافران به درگاه بانکی متصل شوید و خرید خود را نهایی کنید.

در پایان به خاطر داشته باشید می‌توانید انواع بلیط سفر را مانند بلیط هواپیما تایلند، بلیط رجا، بلیط لحظه آخری هواپیما و… در قاصدک 24 (ghasedak24.com ) پیدا کنید. قیمت رزرو هتل یا قیمت بلیط های موردنیاز مسافران نیز در این سایت درج شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به آسانی مشاهده کنید. همچنین فراموش نکنید که از سایر خدمات این مجموعه نیز بهره بگیرید. به عنوان مثال شما می‌توانید با شماره‌گیری پشتیبانی (75269-021) با شرایط انواع تورهای مسافرتی مانند تور دبی، تور ترکیه، تور آنتالیا، تور  کیش و… آشنا شوید و در صورت لزوم آن‌ها را خریداری کنید.

این شماره تماس در کل ایام هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز به مسافران و خریداران خدمات می‌دهد و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند. ولیکن اگر به خرید اینترنتی علاقه دارید سایت قاصدک 24 در دسترس بوده و در کمترین زمان ممکن امکان خرید را فراهم کرده است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا