عرضه مرسدس بنز ای ام جی به بازارهای اروپایی

به گزارش سیناپرس، محصول جدید مرسدس بنز ای ام جی یک محصول هیبریدی است که از موتور ۳  لیتری توربوشارژر قدرت می گیرد. البته با  در نظر داشتن اینکه این دستگاه با رقبای برتر قدرتمندتری همچون آئودی RS Q8 ، ب ام و X5 M Competition و پورشه کاین توربو  رو به رو است، بنز تلاش کرده است تا ویژگی های منحصر به فردی در این محصول بگنجاند.

رانندگی با این خودرو به طور کلی بسیار  آسان و نرم بوده و به لطف تعداد زیادی سیستم های کمکی و سنسورها ، حتی در خیابان های کوچک نیز می توان با این خودروی بزرگ به راحتی حرکت کرد.

این محصول جدید بنز در حالت عادی مانند سایر خودروها عمل می کند ولی زمانی که با قدرت بیشتری پای خود را  روی پدال گاز آن  بگذارید ،هیولای AMG biturbo V8 بیدار شده و تفاوت محسوس این خودرو را با نمونه های مشابه درک می کنید.به گزارش سیناپرس، وزن نسخه GLE  این خودرو حدودا دو و نیم تن بوده و برای مهار این وزن ، یک موتور الکتریکی ۲۲ اسب بخاری تعبیه شده که فرمان پذیری خودرو را افزایش می دهد.

سرعت صفر تا صد این محصول حدود ۳ ثانیه بوده که برای یک خودروی شاسی بلند اسپرت، کاملا قابل قبول محسوب می شود. قدرت مدل 63 S این محصول حدود ۶۰۴ اسب بخار اعلام شده و در هنگام رانندگی این قدرت به خوبی می تواند از پس وزن خودرو بر آمده و شتاب مورد نیاز راننده را در بزرگراه ها فراهم کند.

سیستم تعلیق مرسدس بنز  AMG ،  سواری مطلوبی را ارائه می دهد در حالی که ترمزهای ترکیبی با عملکرد بالا و سیستم تعلیق ضد چپ کردن به مدیریت این وزن در پیچ های تند کمک می کند.

فضای داخلی بنز ای ام جی چنان راحت و مجهز است که راننده و سرنشینان، تجربه ای منحصر به فرد را  داشته و دکمه های نصب شده روی فرمان ، دسترسی آسان به حالت اصلی رانندگی و تنظیمات خودرو را برای راننده فراهم می کند.

به گزارش سیناپرس، علی رغم تجهیز این خودرو  به سیستم 48V مرسدس با نام EQ Boost ، این محصول را می توان منطبق با حفاظت از محیط زیست دانست زیرا در هر کیلومتر تنها ۲۸۱ گرم کربن تولید کرده و مصرف سوخت آن بسیار اندک است. قیمت۱۶۰ هزار دلاری این نسخه جدید بنز باعث شده تا تنها افراد ثروتمند قادر به خرید آن باشند البته  شکی نیست که خریداران این خودرو،  توانایی و امکانات باورنکردنی و به طرز شگفت آوری گسترده  دریافت می کنند.

مترجم: حمید تعالی
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا