شهریور ۹۴؛ برگزاری نوزدهمین همایش پزشکی هسته ای ایران

 نوزدهمین همایش پزشکی هسته ای ایران به منظور تبادل دانش و تجربیات و ارائه پژوهش های تخصصی پزشکی هسته ای و آخرین دستاوردهای علمی و تقویت ارتباطات بین بخشی و فرا بخشی برگزار می شود.هدف از برگزاری این همایش ارائه تازه های علمی و آخرین دستاوردهای پزشکی هسته ای و تبادل نظر بین متخصصین پزشکی هسته ای و سایر رشته های تخصصی و فوق تخصصی است. 

محورهای این این کنگره، کاردیولوژی هسته ای، تصویربرداری PET و کاربردهای آن،کاربرد اسکن رادیوایزوتوپ درسیستم اسکلتال،کاربرد اسکن رادیو ایزوتوپ در بیماری های کلیه و مجاری ادراری، اسکن پرفیوژن ریه ،کاربرد روشهای پزشکی هسته ای در درمان بیماری ها در نظر گرفته شده است.
همچنین کاربردهای پزشکی هسته ای در تشخیص بیماری های کودکان و نوزادان،کاربرد پزشکی هسته ای در انکولوژی، بهینه سازی تکنیک های تصویربرداری پزشکی هسته ای و کنترل کیفی تجهیزات، رادیوداروهای مورد استفاده در پزشکی هسته ای از دیگر محورهای مورد بحث و بررسی است.
این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ،معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران برگزار خواهدشد. مهلت ارسال مقاله های علمی به نوزدهمین همایش پزشکی هسته ای ایران تا روز 16 مردادماه تمدید شده است .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا