شاسی بلند جدید مازراتی Grecale

به گزارش سیناپرس به نقل از autocar، این خودروی جدید ابعادی شبیه به خودروی Alfa Romeo Stelvio دارد که بخش عمده ای از زیرساخت های آنها مشترک هستند. این مدل، بخش مهمی از برنامه احیای جسورانه مازراتی است که سال گذشته با رونمایی از ابرخودروی خود یعنی MC20 آغاز شد. مازراتی در نظر دارد حدود 800 میلیون یورو در این زمینه سرمایه گذاری کند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این خودروی جدید و کاملا برقی سال 2022 وارد بازار شود. باوجود این، در مدل های موتور احتراقی بیشتر از موتورهای مازراتی استفاده می کنند تا موتور آلفا، احتمالا شامل موتور توربوی 2 لیتری ترکیبی می شود که در مدل های Ghibli و Levante به کار رفته است.

این کمپانی مدعی شده است که در خودروی جدید خود از بهترین طراحی و ویژگی ها بهره برده است به طوری که هم در عملکرد و هم راندن جزء بهترین ها به شمار می رود به طوری که در طراحی آن از دیفرانسیل عقب کمک گرفته شده است. به گزارش سیناپرس ،طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا سال 2025 حدود 70 درصد از فروش خودروهای مازراتی را خودروهای شاسی بلند این کمپانی شامل شوند.

این برند جدید مازراتی مجهز به پیشرانه برقی قدرتمندی است که در شکل فوق العاده آن از سیستم برقی 800 ولت و سه موتور استفاده شده و در آن موتور 3 لیتری توربوشارژ دوقلوی V-6 به کار رفته که در ابرخودروی MC20 نیز استفاده شده بود.

به گزارش سیناپرس ،موتور این خودرو تا 621 اسب بخار قدرت دارد که نسبت به موتور 532 اسب بخاری خودروی آلفارومئو با موتور 2/9 لیتری دوقلوی توربو قدرت بالاتری دارد. این خودروی مازراتی طبق ادعای سازندگان آن، می تواند با یک بار شارژ بیش از 643 کیلومتر حرکت کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا