حمایت از طراحان سیستم‌ های شناسایی تغییر کاربری زمین

 فراخوان حمایت از فعالان توانمند در زمینه طراحی و پیاده سازی سیستم‌های شناسایی هوشمند تغییرات کاربری اراضی به منظور ارتقای هسته پردازشگر تصاویر ماهواره‌ای از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام شد.

این سازمان به عنوان متولی راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و به منظور ارتقا هسته پردازشگر تصاویر ماهواره‌ای برای شناسایی هوشمند تغییرات کاربری اراضی به عنوان یکی از اجزای زیرسامانه پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، این فراخوان را اعلام کرده است.

بر این اساس شرکت‌ها و گروه‌های دانشگاهی توانمند در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های شناسایی هوشمند تغییرات کاربری اراضی شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند و باید مستندات خود را به دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ارسال کنند.

پس از بررسی مستندات ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان در فراخوان نیز شرکت‌ها و گروه‌های دانشگاهی که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان توانمند در این حوزه ارزیابی شوند باید نسبت به اجرای سناریوهای پیشنهادی خود روی سه منطقه نمونه که پس از مرحله اول توسط سازمان معرفی می‌شود، اقدام کرده و خروجی سیستم پیشنهادی خود را ارائه کنند.

این مستندات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران ارزیابی و نتیجه ارزیابی انجام شده مبنای تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و گروه‌های دانشگاهی توانمند در این حوزه، جهت ارتقا سیستم هوشمند شناسایی تغییرات اراضی در زیرسامانه پایش اراضی کشور قرار می‌گیرد.

عقد قرارداد با شرکت منتخب توسط مشاور قرارداد «ایجاد و طراحی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین» خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا