علائم استرس را در کارمندانتان تشخیص دهید

به گزارش روزنامه دیلی میل، مقامات سازمان بهداشت عمومی انگلیس از تمام شرکت و صنایع در هر اندازه ای که هستند، درخواست کرده اند مدیران خود را آموزش دهند تا بتوانند علائم استرس را در کارکنان خود تشخیص داده و به افراد آسیب دیده کمک کنند. این کمک می تواند شامل ارائه ساعات کاری انعطاف پذیر یا ارائه کارهای کمتر چالش برانگیز باشد.

در پیش نویس سند ارائه شده از سوی سازمان بهداشت عمومی انگلیس آمده است: انجام این اقدامات برای حفظ سلامت روان کارکنان الزامی است. در این سند توصیه هایی به مدیران ارائه شده که از جمله آنها تشویق مدیران به «تقویت روابط خوب» با کارکنان، به عنوان مثال معاشرت با آنها یا «صحبت های دوستانه کوتاه» است.

همچنین در این سند آمده است: جلسات یوگا یا مدیتیشن باید به صورت رایگان برای تمامی کارمندان به صورت گروهی یا آنلاین ارائه شود. در توصیه دیگر خواسته شده است به تمامی مدیران در هر رده ای که قرار دارند «آموزش سلامت روانی» داده شود تا آنها بتوانند علایم اضطراب یا  دیگر عوارض سلامت روانی را در کارمندان خود تشخیص داده و با آنها در مورد نگرانی هایشان صحبت کنند.

در این سند تاکید شده است که متخصصان بهداشت روان سازمان بهداشت عمومی انگلیس بر اهمیت برقراری روابط خوب میان مدیران و کارکنان به خوبی واقف هستند و بر این باورند که کارمندان باید بدون هیچ گونه دلهره و نگرانی بتوانند برای بحث در مورد موضوعات مورد نگرانی خود به مدیران مراجعه کنند.

دکتر «پل کریسپ» مدیر مرکز راهنمای سازمان بهداشت عمومی انگلیس، می گوید: ارایه مهارت هایی به مدیران برای بحث در مورد سلامت روانی، رابطه میان مدیر و کارمند را تقویت می کند و در نتیجه می تواند عوامل استرس زای کار را شناسایی و کاهش دهد.

محققان می گویند: سلامت روانی افراد در طول همه گیری کرونا با اضافه شدن کارهای اداره در خانه، مراقبت از کودکان، انجام کارهای خانه و سرگرم کردن کودکان، بدتر شده است. بنابراین سرمایه گذاری روی سلامت کارمندان به نفع کل نیروی کار است.

 کنفدراسیون صنایع انگلیس اعلام کرد: حمایت از رفاه و سلامت روانی کارکنان مدتی است برای بسیاری از مشاغل در دستور کار قرار دارد و همه گیری جهانی کرونا این روند را تسریع کرده است.

نتایج یک بررسی در سال ۲۰۲۰ نشان داد مشکلات سلامت روان در بین کارکنان شرکت های انگلیسی ۴۵ میلیارد پوند در سال هزینه دربرداشته است.

منبع:ایرنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا