سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب شد

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با پذیرش استعفای دکتر سید محمدجواد شوشتری در حکمی دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در متن  حکم دکتر طیبی آمده است؛

احتراماً، با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در جهاددانشگاهی به موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» منصوب می‌گردید.

انتظار دارد تمامی مساعی خویش را به‌منظور توسعه و ارتقاء بیش از پیش فعالیت‌های پشتیبانی جهاددانشگاهی و همچنین هدایت، برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های مالی و اداری جهاددانشگاهی به کار ببندید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن حوزه و امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤید باشید.

 رییس جهاددانشگاهی همچنین در نامه‌ای جداگانه با پذیرش استعفای دکتر سید محمدجواد شوشتری از تلاش‌های صادقانه او در طول مدت تصدی «معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر شوشتری با حکم دکتر محمد باقر قالیباف، به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب شد که برایشان در این سمت آرزوی موفقیت داریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا