با کدام ایرلاین ها به استانبول سفر کنیم؟

مسافران زیادی در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول دچار سردرگمی شده و در نهایت با صرف هزینه و وقت زیاد موفق نمی شوند بلیط دلخواه خود را تهیه کنند. ایرلاین های مختلفی بلیط استانبول را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند. برای رزرو بهترین و ارزان ترین بلیط توصیه می شود تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در این متن که خواندن آن فقط 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد، بهترین ایرلاین ها را برای سفر به استانبول معرفی می کنیم.

خرید اینترنتی بلیط استانبول

استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری می باشد که هر ساله تعداد زیادی از مسافران را به سمت خود جذب می کند. به همین دلیل رزرو بلیط استانبول متقاضیان زیادی دارد. اما کدام ایرلاین ها برای سفر به ترکیه بهترین هستند؟
 

در حال حاضر بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما، خرید آنلاین است. با مراجعه به سایت های معتبر می توانید انواع بلیط استانبول را با قیمتهای متنوع مشاهده کنید. اما مساله اینست که کدام سایت برای خرید بلیط استانبول بهترین است؟ بعد از انتخاب سایت مناسب، انتخاب ایرلاین نیز چالش دیگری است که مسافران با آن مواجه هستند. بنابراین بهتر است برای این که با مشکلات احتمالی بعدی مواجه نشوید، در انتخاب سایت و شرکت ارائه دهنده بلیط استانبول دقت کنید.

بهترین شرکت های هواپیمایی خرید بلیط هواپیما استانبول

با انتخاب دقیق هر کدام از جنبه های مختلف سفر می توانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید. عواملی همچون خرید بلیط ارزان، انتخاب ایرلاین معتبر، رزرو هتل با کیفیت و مدیریت هزینه سفر به استانبول، در تجربه سفری با کیفیت و لذت بخش موثر هستند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین ایرلاین را برای تهیه بلیط استانبول معرفی کنیم.

ترکیش ایرلاینز، معتبرترین شرکت هواپیمایی ترکیه

هواپیمایی ترکیش، به عنوان هواپیمایی ملی ترکیه در شهر استانبول واقع شده است که به کشورهای مختلف دنیا پرواز دارد. این شرکت هواپیمایی چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا است که به بیش از 260 مقصد گردشگری بلیط هواپیما ارائه می دهد. ترکیش ایرلاینز اولین گزینه برای خرید بلیط هواپیما استانبول می باشد که با ارائه امکانات مناسب توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

بار مجاز در ترکیش ایرلاین ایران

بار مجاز قابل حمل در ناوگان هواپیمایی ترکیه، برای سفرهای داخلی 20 کیلوگرم و در صورت همراه داشتن نوزاد؛ 10 کیلوگرم بار به آن اضافه می شود. برای پرواز خارجی، میانگین بار مجاز 25 کیلو و 10 کیلوگرم نیز در صورت همراه داشتن نوزاد اضافه می گردد.

ایران ایر، قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی هما، قدیمی‌ترین ایرلاین ایران می باشد که بعدها به ایران ایر تغییر نام داد. امکانات و خدمات این شرکت هواپیمایی مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد که رتبه دوم را در بین ایرلاین های داخلی کسب کرده است. این ایرلاین بلیط استانبول را در سه روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می دهد.
 

ماهان ایر، بهترین ایرلاین داخلی

شرکت هواپیمایی ماهان، بهترین ایرلاین‌ کشور می باشد که در رتبه بالاتری نسبت به ایران ایر رتبه بندی می شود. این شرکت هواپیمایی با کیفیت بالای اروپا به مسافران خدمات رسانی می کند. بنابراین کیفیت بالایی را در پرواز با ماهان ایر تجربه خواهید کرد. بلیط استانبول، در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس به مقصد فرودگاه اتاتورک انجام می شود.

کیش ایرلاین، کوچک اما حرفه ای

با ساخت فرودگاه بین المللی کیش، شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین احداث شد و به سرعت پیشرفت کرد. ناوگان هوایی این شرکت چندان بزرگ نیست اما اعتبار بسیار خوبی را در بین مسافران به دست آورده است. معمولا پروازهای کیش ایر به مقصد استانبول در ساعات اولیه صبح انجام می شود. برای خرید بلیط استانبول کیش ایر می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید.

قشم ایرلاین

شرکت هواپیمایی قشم همانند کیش ایر توانست در مدت کوتاهی در لیست بهترین ایرلاین‌های داخلی قرار بگیرد. این ایرلاین به مقصد استانبول پرواز های مختلفی دارد که قیمت بلیط استانبول را با توجه به امکانات ارائه می دهد. البته برای خرید بلیط استانبول حتما به قیمت ایرلاین های دیگر نیز توجه کنید و با بررسی دقیق بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

پگاسوس ایرلاین

یکی دیگر از ایرلاین‌های معروف ترکیه برای سفر به استانبول شرکت هواپیمایی پگاسوس است. این ایرلاین از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول و بالعکس پرواز دارد. پروازهای پگاسوس در کلاس پروازی اکونومی ارائه می شود که یکسره و بدون توقف انجام می گیرد. علاوه بر این ایرلاین ها، مسافران می توانند بلیط ارزان استانبول را از ایرلاین های زاگرس و معراج تهیه کنند.

برای دریافت بلیط هواپیما استانبول از هر یک از این ایرلاین‌ها می‌توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. در این سایت لیست کاملی از پروازهای ارزان قیمت به مقصد استانبول نمایش داده می شود. فقط کافیست www.tikban.com را جستجو کنید تا سفری اقتصادی و با کیفیت به استانبول را تجربه نمایید.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا