چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت آذر ماه امسال برگزار می شود

 چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز در آذر ماه امسال است.

بارگذاری آثار منتخب مرحله دانشگاهی این جشنواره توسط کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهر ماه در حوزه‌های رقابتی انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، کتاب، اختراع، بخش ویژه و دانشگاه برتر در سامانه جشنواره به آدرس festival.dmsrt.ir امکان‌پذیر است.

بخش دبیرخانه اجرایی این جشنواره به دانشگاه تهران سپرده شده است. علاوه بر برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، نشست‌های تخصصی و همچنین کارگاه‌های آموزشی با هدف بررسی تجارب و ارائه راهکارها برای ارتقای نقش و جایگاه انجمن‌های علمی دانشجویی برنامه‌ریزی شده است.

جشنواره بین‌المللی حرکت به‌صورت سالیانه و با هدف هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی کشور برگزار می‌شود و فعالیت‌های خلاقانه و برتر انجمن‌ها به عنوان فعالیت‌های الگو و موفق منعکس می‌شوند.علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده فایل شیوه‌نامه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت روی اینجا کلیک کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا