معرفی کانسپت کانتیننتال AMBIENC3 در نمایشگاه خودرو مونیخ

 اما به غیر از این برندها، کمپانی کانتیننتال هم از یک مفهومی خاص و بسیار متفاوت با نام AMBIENC3 رونمایی کرده که می‌توان آن را مهمان ویژه نمایشگاه خودروی مونیخ دانست. این مفهومی هر چند بر مبنای ون قدیمی فولکس واگن T2 توسعه یافته، ولی از آخرین تکنولوژی‎‌ها و مواد پایدار سود می‌برد.

کانسپت کانتیننتال AMBIENC3 برای عصر خودران ساخته شده، به همین خاطر کابین آن فوق‌العاده مدرن و پیشرفته است. البته کمپانی کانتیننتال برای توصیف کابین این خودرو از عبارت «فضای سوم» استفاده می‌کند، چرا که اعتقاد دارد پس از خانه و محل کار، کابین AMBIENC3 بهترین مکان برای استراحت و کار کردن است.

در نگاه نخست به کابین مینیمالیستی AMBIENC3 فرمان مربعی‌شکل و داشبورد چوبی ساده و بی‌آلایش آن جلب توجه می‌کند. طبق انتظار برای ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده از یک نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان استفاده شده و آینه‌ رایج جای خود را به نمایشگری نسبت بزرگ داده است. این نمایشگر دیدی ۳۶۰ درجه از اطراف خودرو در اختیار راننده می‌گذارد.

صندلی سفید رنگ راننده با تکنولوژی staynu ساخته شده، این تکنولوژی قیمت پایین دارد و از باقی ماندن لکه‌ها و مواد آلاینده روی صندلی جلوگیری می‌کند. مثل نیسان آریا وقتی خودرو خاموش است، در این کانسپت نیز اثری از دکمه‌های کنترلی دیده نمی‌شود. این دکمه‌های نوروانی در زیر سطوح مخفی هستند و با روشن شدن پیشرانه ظاهر می‌شوند.

قسمت عقب کانسپت کانتیننتال AMBIENC3 دارای یک نیمکت یا تخت سرتاسری و صندلی راحتی با زیرآرنجی چوبی است. قهوه‌ساز SMEG، سیستم صوتی بدون اسپیکر Ac2ated و مواد تماما طبیعی و قابل بازیافت از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر کابین این مفهومی مدرن هستند.
پنل خورشیدی سقفی و شیشه هوشمند که می‌تواند میزان عبور نور را تنظیم کند، از ویژگی‌های جالب در قسمت بیرونی به شمار می‌روند

در رابطه با پیشرانه اطلاعاتی منتشر نشده، اما با توجه به آینده‌نگرانه بودن AMBIENC3 به احتمال زیاد کانتیننتال این کانسپت را به پیشرانه الکتریکی تجهیز کرده است.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا