ری‌ بن استوریز رونمایی شد

ری‌بن استوریز ساعت هوشمند مشترک فیسبوک و ری‌بن به حساب می‌آید و با قیمت ۲۹۹ دلار، هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. این عینک از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در قسمت بالای آن تعبیه شده‌اند. همچنین این عینک از بلندگو و میکروفون هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب یک محصول کاملا مجهز باشد. ری‌بن استوریز یک عینک شارژی است و از کیس محافظ هم بهره می‌برد.

از لحاظ طراحی این محصول بسیار به سبک خاص ری‌بن شباهت دارد و گویا از همان عینک‌ها الهام گرفته است. اگرچه طراحی آن به خاطر تعبیه‌ی چیزهایی نظیر بلندگو، میکروفون و دوربین، اندکی با طراحی عینک‌های آفتابی ری‌بن یا عینک‌های معمولی ساخت این شرکت متفاوت است اما با این حال زیبایی خاص خود را دارد.

همان‌طور که گفته شد، این محصول از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که هم قادر به تصویربرداری هستند هم می‌توانند تا ۳۰ ثانیه ویدیو ضبط کنند. همچنین برای بیش از ۵۰۰ تصویر و ۳۰ ویدیو هم فضای کافی در نظر گرفته شده است. سه میکروفونی هم که درون ری‌بن استوریز تعبیه شده‌اند می‌توانند با فناوری خاصی که در آن‌ها به کار گرفته شده است، نویزها را تا حد امکان کاهش دهند تا بدین ترتیب کیفیت صدای ضبط شده حین ویدیو بسیار بالا باشد.

این عینک که به عینک‌های آفتابی هم شباهت دارد از عکاسی محاسباتی، HDR، حالت شب، تثبیت‌کننده‌ی ویدیو حین فیلم‌برداری و الگوریتم کاهش نویز هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب در حد توانایی‌های خود، تصویر زیبایی ثبت و ضبط کند. این تصاویر و ویدیوها در اپلیکیشن Facebook View ذخیره می‌شوند تا کاربر بتواند آن‌ها را با افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی گوناگون نظیر اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، توییتر،‌تیک‌تاک، اسنپ‌چت و… به اشتراک بگذارد.

کیس شارژری که برای این عینک در نظر گرفته شده است می‌تواند به اندازه‌ی کافی این محصول را شارژ کند که کاربر بتواند به مدت سه‌روز بدون نیاز به شارژ مجدد به استفاده از آن بپردازد. مثل همیشه درون بسته‌بندی این عینک یک پارچه‌ی پاک‌کننده، جعبه‌ی نگه‌دارنده و کابل USB-C برای شارژ وجود دارد.

ری‌بن استوریز در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار دارد اما نه در همه بازارها، بلکه در بازارهای خاصی نظیر آمریکا، استرالیا، کانادا، ایرلند، ایتالیا و انگلستان. در این بازارها هم قیمت این محصول به ۲۹۹ دلار می‌رسد که به نظر نمی‌رسد برای محصولی با این کاربرد، خیلی گران باشد.

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا