پوستر بیست و سومین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی رونمایی شد

با نزدیک شدن به ۱۵ شهریورماه، سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، از پوستر بیست و سومین سالگرد تأسیس این سازمان با شعار «سازمان دانشجویان، فراگیرترین شبکه توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

در این شعار، چشم‌انداز سازمان دانشجویان به‌عنوان فراگیرترین شبکه دانشجویی ترسیم شده است که در راستای جهاد علمی، زمینه توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی دانشجویان با هدف تربیت نیروی انسانی جوان، مومن و انقلابی، دانا و کاردان، پرانگیزه و پرتلاش، مسوولیت‌پذیر، امیدوار، آماده عمل و تلاش جهادی، داوطلب و فداکار، محقق و اندیشمند، دارای اشتغال به آفرینش‌های علمی، فرهنگی، صنعتی فعالیت می‌کند. این توانمندسازی از طریق ایجاد و توسعه گروه‌های دانشجویی و تشکیل شبکه فعال میان آن ها در سراسر کشور صورت می‌گیرد. همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنای فکری نظری این شبکه و مقطع زمانی تحقق این چشم‌انداز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه (ارتقا) مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه در ۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۷ تاسیس شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا