ساخت برخی تجهیزات نیروی انتظامی توسط فناوران کشور

مرضیه شاوردی در گفتگو با مهر گفت: با برگزاری یکی از رویدادهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی در صندوق نوآوری و شکوفایی، قرار است برخی محصولات این ارگان توسط شرکتهای دانش بنیان به تولید برسد.

وی با بیان اینکه ۵ قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان مبنی بر تولید محصولاتی که تاکنون وارد کشور می شده با نیروی انتظامی منعقد شده است، گفت: فرایند تحویل برخی محصولات شروع شده و برخی دیگر در آستانه شروع تحویل هستند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: با توجه به ملاحظات سایبری و امنیتی، امکان تأمین این محصولات از خارج از کشور وجود ندارد. محصولات، بعضاً بهبود یافته محصولات قبلی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که با توجه به الزامات و استانداردهای پلیس، بازطراحی و سفارشی‌سازی شده هستند.

به گفته شاوردی، با توجه به ملاحظات امنیتی، امکان اعلام محصولات و اسامی شرکت‌های تولیدکننده وجود ندارد.

وی با اشاره به مبلغ قراردادها گفت: هر یک از قراردادها مبالغ مختلفی دارند که شامل ۹۱۰ میلیون تومان ،۲۱۰ میلیون تومان ، ۳,۴۵۰ میلیون تومان ، ۷۲۰ میلیون تومان ، ۱,۲۰۰ میلیون تومان می شود.

وی اضافه کرد: جمعا ۶۵ میلیارد ریال قرارداد فناورانه بین نیروی انتظامی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در راستای تولید محصولات مورد نیاز نیروی انتظامی منعقد شده است.

وی افزود: تامین مالی این قراردادها و سایر قراردادهایی که با پیگیری‌های آتی تفاهم‌های صورت گرفته در دستور کار صندوق نواوری و شکوفایی قرار گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا