چهارمین کارگاه آموزشی مدیریت زخم با نسل جدید پانسمان‌های مدرن

چهارمین کارگاه آموزشی یک روزه "مدیریت زخم با نسل جدید پانسمان‌های مدرن" ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مامایی، پرستاری، اتاق عمل، بیهوشی و فوریت‌های پزشکی، با تدریس فرشاد گنجی (Woc specialist) و احسان فخاری (Woc specialist)، روز جمعه 19 شهریورماه به مدت 12 ساعت آموزش تئوری و عملی (بصورت فشرده) در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به آناتومی و فیزیولوژی پوست، فیزیولوژی ترمیم زخم، اصول ارزیابی زخم، اصول اصلی دبریدمان، زخم‌های فشاری، زخم‌های عروقی و پای دیابتی، درمان‌های مکمل (تئوری و عملی)، زخم‌های وخیم و مراقبت تسکینی، پانسمان‌ها و انواع آن (تئوری و عملی) و بررسی کیس و brain storming مجدد… اشاره کرد. در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، همچنین به همت دپارتمان مامایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره آموزشی "تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری" ویژه کارشناسان مامایی با ۶۰ ساعت آموزش تئوری و عملی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با سرفصل‌های: اصول و اهداف کلاس‌های آمادگی؛ وضعیت‌های مختلف زایمان؛ توان‌بخشی بعد از زایمان؛ طب فشاری و ماساژ درمانی؛ پویایی گروه، به صورت مجازی طی 19 جلسه آموزش آفلاین، دو جلسه آنلاین پرسش و پاسخ و یک جلسه حضوری ( جهت آموزش مباحث عملی)  و به صورت کاملاً حضوری طی 6 جلسه از شنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چهارمین کارگاه آموزشی "مدیریت زخم با نسل جدید پانسمان‌های مدرن" و دوره آموزش مجازی و حضوری "تربیت مربی کلاس‌های آمادگی دوران بارداری" می‌توانند با شماره‌های  9- 22439865 (داخلی 4)  و 09304092252  (خانم چناپارچی) در طول ساعات اداری تماس گرفته و یا به نشانی آدرس‌ اینترنتی edu.jdsbm.ac.ir مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا