برگزاری بیست و دومین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران مجازی شد

این برنامه از ششم تا یازدهم شهریور ۱۴۰۰ برای دومین سال پیاپی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. انتقال تجارب و تبادلات علمی میان صاحب‌نظران حوزه میکروب‌شناسی در ایران و خارج از کشور با همکاران خود در سایر رشته‌ها، آگاهی اساتید و محققان ایرانی از ظرفیت‌های یکدیگر و تجارب کسب شده در حوزه‌های مختلف و ایجاد فرصت همکاری‌های علمی در سطح بین‌المللی به عنوان اهداف اصلی بیست و دومین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران مطرح است.

در این گردهمایی بین‌المللی اساتید ایرانی همراه با متخصصانی از کشورهایی چون استرالیا، آمریکا، کانادا، مکزیک، ایتالیا، آلمان، سوئد، فرانسه و هلند، تجارب و نتایج حاصل از پژوهش‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

موضوعاتی چون بیماری‌های عفونی، بیماری‌های بازپدید و نوپدید، روش‌های تشخیص و درمان کووید ۱۹، میکروب‌شناسی مواد غذایی، مقاومت‌های دارویی در میکروب‌ها و روش‌های جدید در تشخیص میکروب ها، محورهای این کنگره بین‌المللی خواهند بود.  

کنگره مذکور دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت است و تاکنون صدها نفر ثبت‌نام و نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام کرده‌اند.

با توجه به تعدد و تنوع پانل‌ها، برنامه بیست و دومین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران از ۹ شهریور  تا ۲۲ مهرماه به طول خواهد انجامید.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل؛ علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و شرکت در کنگره می‌توانند به نشانی ismcongress.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا