اپل در ماه آینده چندین مراسم برگزار خواهد کرد

«دیجی‌تایمز» اخیرا در گزارشی اعلام کرده که اپل می‌خواهد مجموعه‌ای از کنفرانس‌های رونمایی از محصولاتش را در ماه سپتامبر میزبانی کند که یکی از آن‌ها مربوط به نسل نهم آیپد استاندارد می‌شود.

طبق گزارش‌ها، اپل در پاییز پیش رو محصولات زیادی را روانه بازار می‌کند که شامل گوشی‌های سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، نسل سوم ایرپاد، آیپد مینی جدید، نسل نهم آیپد و البته نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی Mini-LED می‌شود.

این کمپانی سال گذشته میلادی در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر) از اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE، نسل هشتم آیپد و همچنین آیپد ایر ۴ رونمایی کرد. در حالی که برخی انتظار داشتند که سری آیفون ۱۲ هم در همین مراسم معرفی شود، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا مانع از چنین کاری شد و کوپرتینویی‌ها مراسم جداگانه‌ای را برای آن‌ها برگزار کردند.
اپل آیفون ۱۲ پرو

کوپرتینویی‌ها کمتر از یک ماه دیگر یعنی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۳ اکتبر) مراسم دوم خود را برگزار کردند که در آن شاهد رونمایی از سری آیفون ۱۲ به همراه هوم‌‌پاد مینی بودیم. در نهایت در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) آخرین مراسم با تمرکز روی چیپ اپل سیلیکون برگزار شد.

حالا به گفته دیجی‌تایمز، باید منتظر برگزاری چندین مراسم در یک ماه باشیم که اگرچه غیرممکن نیست، اما در پیش گرفتن چنین استراتژی از سوی اپل احتمال تقریبا کمی دارد. کوپرتینویی‌ها با برگزاری مراسم‌ها در ماه‌های مختلف، می‌توانند توجهات بیشتری را سمت محصولات آینده‌شان جلب کنند تا اینکه چندین مراسم را در یک ماه برگزار کنند.

البته این اولین باری که نیست شاهد انتشار گزارشی درباره برگزاری چندین مراسم در آینده هستیم. در گذشته «مارک گرومن» از بلومبرگ هم با اعلام این موضوع که کوپرتینویی‌ها در پاییز پیش رو چندین محصول جدید را روانه بازار می‌کند، از برگزاری چندین مراسم آنلاین در ماه‌های آینده خبر داد. طبق گزارش دیگری، این احتمال وجود دارد که در ۳۰ شهریور شاهد برگزاری مراسم معرفی سری آیفون ۱۳ باشیم.

انتظار می‌رود از چند هفته دیگر شاهد انتشار دعوتنامه‌های اپل برای مراسم‌های آینده‌اش باشیم و از تاریخ برگزاری آن‌ها مطلع شویم.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا