اصلاح قانون بودجه برای تامین اعتبارات تهیه واکسن کرونا

به گزارش سیناپرس، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس و در نطق پیش از دستور با اشاره به وضعیت کشور، شرایط پیک پنجم و شیوع ویروس کرونای دلتا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در این باره اولویت‌های ۱۲ گانه‌ای را ابلاغ کردند.

وی با اشاره به دستور فوری خود به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی راهکار‌های مقابله با پیک پنجم کرونا، افزود: پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جلسه‌ای را با حضور مسئولان لشکری و کشوری ذیربط برگزار کرد.

 قالیباف ادامه داد: جمع بندی بررسی‌های مجلس شامل نظرات کارشناسی در خصوص مقابله با کرونا، خدمت رئیس جمهور ارسال شده است و امیدواریم در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در صورت اتخاذ تصمیماتی برای اعمال محدودیت ها، باید این تصمیمات قاطعانه پیگیری و اجرا شود.

وی تصریح کرد: اولویت اول کشور باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبر‌ی، تهیه واکسن باشد؛ باید همه برای کمک به زنجیره تهیه، توزیع و تزریق واکسن بسیج شویم تا در یک بازه ۷۵ الی ۸۰ روزه زنجیره انتقال قطع شود.

رئیس مجلس گفت: مجلس در زمینه تامین اعتبارات ارزی و ریالی لازم در صورت پیشنهاد رئیس جمهور برای اصلاح بودجه به صورت فوری و دو فوریتی آماده همکاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا