لزوم حمایت‌های همه‌جانبه مسوولان و مجلس از جهاددانشگاهی

 صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی،  با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی ردبیل توانسته در پیشبرد اهداف تعیین شده جزو موفق‌ترین نهادها عمل کرده و برای رفع نیازهای استان گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.

وی با اشاره به این که مجموعه جهاددانشگاهی متشکل از مجموعه‌ای جوان و علمی است، بیان کرد: ارایه خدمات علمی، پژوهشی، درمانی و فرهنگی در مراکز جهاد انشگاهی امری ستودنی و در خور تقدیر است، چرا که با ورود جهاددانشگاهی به این مسئله بخشی از مشکلات مردم برطرف می‌شود که به عنوان نمونه بارز می‌توان به مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل اشاره کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به این که توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در تمامی حوزه‌ها گسترده بوده و نیاز به فضا و اعتبارات مناسبی دارد، بنابراین حمایت‌های همه‌جانبه مسوولان و مجلس از جهاددانشگاهی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

بدری بیان کرد: ارایه تسهیلات و حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه، خدمات این نهاد را ارزشمندتر کرده و اقدامات توانمندسازی و اشتغال‌زایی استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان و دانشگاهیان را به سطح مطلوب رسانده است.

وی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در بحث علمی توانسته تناسب مطلوبی را در ارتباط با صنعت و بازار ایجاد کند که این مسئله در برطرف‌سازی بسیاری از مشکلات اشتغال‌زایی نقش‌آفرین بوده و خلأهای آموزشی را نیز برطرف کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای جهاددانشگاهی همچنان نیازمند گسترش همه‌جانبه با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان است تا عملکرد این مجموعه به نحو احسن ثمربخش باشد.

بدری افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و پزشکی جهاددانشگاهی می‌تواند در کنار اجرای طرح‌های مشاغل خانگی به رشد و توسعه استان کمک شایانی کند که به همین منظور از این مجموعه انتظار داریم این اقدامات و طرح‌ها را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار داده و مجلس نیز در این زمینه تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا