اقدامات نوآورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: روحیه‌ غیر ادارای و غیر بروکراتیک حاکم بر جهاددانشگاهی موجب جذب نیروهای مبتکر و خوش فکر در این مجموعه انقلابی شده است.

وی با بیان این که جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اقدامات نوآورانه و گام نهادن در موضوعات علمی جسورانه از جمله مسائل پزشکی، ژنتیکی و درمان ناباروری از ابتکارات جهاددانشگاهی است.

فرهنگی، در رابطه با سایر فعالیت‌های جهاددانشگاهی نیز افزود: در کنار مراکز مختلف این سازمان می‌توان از خبرگزاری فعال دانشجویان ایران (ایسنا) و مرکز افکار سنجی (ایسپا) نیز به نیکی یاد کرد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: نهادهای‌ گرفتار دیوانسالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می‌کنند اما نهاد انقلابی اینطور نبوده و جهاددانشگاهی نیز یک نهاد انقلابی است.

وی بیان کرد: تمام تلاش جهاددانشگاهی بر این اصل پایه گذاری شده است که در هر موضوع و مقطع که احساس نیاز وجود داشت، ورود پیدا کند و این ویژگی اصلی جهاددانشگاهی باعث شکل‌گیری مراکزی مانند پژوهشگاه رویان شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا