از جهادگران برتر سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تجلیل شد

 دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، مهم‌ترین ویژگی جهاد دانشگاهی را فرصت دادن به اعضای خود عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی برای اعضای خود فرصت و امکانات فراهم می‌کند که برای آنچه فکر می‌کنند درست است برنامه‌ریزی کنند. این مهم‌ترین ویژگی جهاد دانشگاهی است که در مجموعه‌های دیگر به‌ندرت دیده می‌شود.

دکتر حبیبی با تأکید بر آنکه فرصت دادن به اعضا، یکی از بالاترین ویژگی‌های جهاد دانشگاهی است، گفت: اگر بتوانیم این مجموعه را با همین ظرفیت‌ها حفظ کنیم، همواره می‌توانیم محل اثرگذاری باشیم و این ویژگی جهاد دانشگاهی بوده که باعث مسئله‌شناسی و حل مشکلات و رفع نیازهای جامعه شده است، در غیر این صورت جهاد دانشگاهی نیز شبیه مجموعه‌های دیگری می‌شود که غیرقابل انعطاف‌اند و در آن‌ها خلاقیت محل اثر نیست.

او با اشاره به فعالیت‌های مجموعه درمان در منزل گفت: من از نزدیک شاهد تلاش‌های مرکز درمان در منزل بوده‌ام و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم به مردم خدمات بیشتری ارائه کنیم. در ماه‌های نخست سال گذشته به خاطر همه گیری بیماری کرونا دوره‌های آموزشی تعطیل شدند و درآمدزایی مجموعه نیز به پایین‌ترین حد خود رسید اما خوشبختانه با محبت خدا و تلاش تک‌تک اعضای مجموعه نه تنها به خوبی انجام پذیرفت بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه فعالیت‌های مجموعه فراهم شد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، تولید زخم پوش را یکی از دستاوردهای سازمان در سال گذشته دانست و گفت: به علت تحریم‌ها تهیه زخم پوش نوین با دشواری انجام می‌شود، اما خوشبختانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با همکاری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و جهاد دانشگاهی یزد سال گذشته توانست پروژه زخم‌پوش را به تولید آزمایشگاهی برساند و موافقت اصولی تولید آن را دریافت نماید.

اعضای برتر سازمان از مجموعه‌های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند: دکتر حسین یاری (معاونت فرهنگی)، دکتر بتول کریمی (معاونت درمان)، دکتر افشان شیرکوند (پژوهشکده فناوری‌های نوین زخم و ترمیم بافت یارا)، علیرضا عمومی (درمان در منزل)، دکتر خاطره خرسندی (پژوهشکده فناوری‌های نوین زخم و ترمیم بافت یارا)، منیژه ملازینل (معاونت آموزش)، خدیجه ساده (روابط عمومی)، محمد عبدالله زاده (معاونت پشتیبانی)، آزاده علامه (درمان در منزل)، مجتبی میرزایی (معاونت پشتیبانی)، مجتبی حاجی درویش (معاونت آموزشی)، زینب پشتو (معاونت درمان).

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا