میزبانی بزرگترین رویداد تحقیقات پیش‌بالینی دردانشگاه علوم پزشکی تهران

چهارمین سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی (TPIS۲۰۲۱) با همکاری دانشگاه های معتبر با هدف ارائه‌ به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصان، توسعه و ترویج و معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور، ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ توسط آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد بیش از ۱۵ سخنران داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، استرالیا و … آخرین و به روزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کجای کشور به صورت مجازی و رایگان از این مباحث استفاده کنند.

داروسازی، نانو و دارورسانی، انکولوژی پیش بالینی، روش های درمانی سرطان، پرفیوژن، خون رسانی و قلب، مطالعات و مواد دندانی، علم مواد، جانورشناسی، اخلاق در پژوهش پیش بالینی، روش ها و ابزارهای پردازش تصاویر و سایر حوزه های مرتبط از محورهای این سمپوزیوم است.

در این رویداد مقالات پس از داوری و پذیرفته شدن به صورت شفاهی ارائه خواهند شد.

آزمایشگاه پیش بالینی در تلاش است در شرایط سخت و فراگیر کرونا بتواند در راستای بالا بردن سطح آگاهی محققان این حوزه گام بردارد و از تلاش خود برای ترویج این دانش از پای ننشیند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس https://tpcf.tums.ac.ir مراجعه کنند.