مهلت ثبت‌ نام در پنجمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور تمدید شد

با توجه به شرایط اوج‌گیری بیماری کرونا در استان‌های مختلف، مسوولان برگزاری «پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان» به‌منظور حفظ سلامتی مخاطبان، تصمیم گرفتند فرصت بیشتری را برای شرکت‌کنندگان در این رویداد هنری فراهم‌کنند.

بر همین اساس، مهلت ارسال آثار که پیش‌ از این تا ۱۳ مرداد اعلام شده بود، تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰ تمدید شد تا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود در بخش فیلم پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، فرصت بیشتری داشته باشند.

‌بر اساس فراخوان، «پنجمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «ایده» و «فیلم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری اصفهان و شبکه تلویزیونی امید هم‌زمان با «سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان» در مهر سال ۱۴۰۰برگزار می‌شود و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدان مهر ۱۳۸۳تا مهر ۱۳۸۸) می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در «پنجمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور» باید برای ثبت‌نام به سایت yfo.icff.ir  مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و در صورتی که امکان ارسال اینترنتی ندارند اثر را روی لوح فشرده (DVD) همراه با نام و نام خانوادگی و نام اثر خود به نشانی بنیاد سینمایی فارابی ارسال کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا