بورسیه 7 هزار دلاری به ازای تزریق واکسن کرونا

به گزارش سیناپرس به نقل از wisconsin، در کمپین «70 برای 70» که از سوی رؤسای دانشگاه «ویسکونسین» ابداع شده، دانشجویانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده و در دانشگاه هایی تحصیل کرده اند که حداقل 70 درصد واکسیناسیون را دریافت کرده اند، واجد شرایط دریافت یکی از 70 بورسیه تحصیلی به ارزش هر یک 7 هزار دلار خواهند بود. 

تامی تاکسون، رئیس این دانشگاه می گوید: هدف ما از تعیین این طرح تشویقی این است که با توجه به این که دانشجویان در ترم تحصیلی پاییز به دانشگاه ها و کلاس های درس برمی گردند، به دنبال آن هستیم که بازگشت به زندگی عادی را تجربه کنند. 

این طرح به گونه ای طراحی شده که تا پیش از ترم پاییز همه دانشجویان واکسینه شوند. آنها از طریق دانشگاه ها و از طریق پلتفرم های شبکه های اجتماعی نسبت به آغاز واکسیناسیون در دانشگاه ها مطلع خواهند شد. 

این دانشگاه همچنین همکاری نزدیکی با مقامات اداره دانشجویی و دیگر سازمان های دانشجویی دارد تا از این طریق، بتواند این کمپین را ارتقا دهد و ارتباطات بین همسالان را تسهیل کند. اداره های دانشجویی که برای رسیدن پردیس های دانشگاهی به مرز 70 درصد واکسیناسیون تلاش می کنند، تا آستانه 5 هزار دلار دریافت می کنند.

به گزارش سیناپرس، کمپین «70 برای 70» این گونه است که دانشجویانی که واکسینه شده اند، به دانشگاه های خود اطلاع می دهند. زمانی که میزان واکسیناسیون دانشگاه به 70 درصد برسد، دانشجویان واکسینه شده، طبق ثبت نامی که انجام داده اند واجد شرایط این قرعه کشی برای اعطای تعداد متناسب با 70 بورس تحصیلی خواهند بود. 

دانشجویان برای دریافت بورسیه باید تمام دوزهای واکسن خود را تا 15 ماه اکتبر تزریق کرده باشند. اگر برخی دانشگاه ها به آستانه 70 درصد نرسیده باشند، سهم بورسیه های تحصیلی اعطا شده در قرعه کشی در دانشگاه هایی که در آستانه رسیدن به مرز افزایش می یابد. انتظار می رود که هزینه ای بالغ بر 500 هزار دلار برای این کمپین تأمین شده باشد. 

مترجم:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا