پاناسونیک از تبلت جان سخت ۳۰۰۰ دلاری رونمایی کرد

این تبلت طراحی هیبریدی دارد یعنی می‌توان از آن به عنوان لپ‌تاپ هم استفاده کرد. پاناسونیک همچنین آن را به درگاه‌های مختلفی مجهز کرده تا بتوان کارایی آن را افزایش داد. برای مثال کاربران می‌توانند به Toughbook G2 دوربین حرارتی یا اسکنر بارکد اضافه کنند. این محصول جان سخت همچنین با داک‌های Toughbook 20 و G1 هم سازگار است.

این تبلت نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارد که حداکثر روشنایی‌اش به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. Toughbook G2 با پردازنده‌های Core i5 و i7 سری vPro اینتل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شارژدهی این تبلت به ۱۸.۵ ساعت می‌رسد و از سه دکمه قابل برنامه‌ریزی در بخش جلویی‌اش بهره می‌برد.

این محصول در دو حالت تبلت و لپ‌تاپ کارایی دارد و پاناسونیک برای آن یک کیبورد را هم بطور جداگانه درنظر گرفته. علاوه بر این، با یک گیره هم روبه‌رو هستیم تا بتوان تبلت جان‌سخت ژاپنی‌ها را به میز یا حتی خودرو وصل کرد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و دو سیم‌کارت اشاره کرد. پاناسونیک Toughbook G2 را می‌توان با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم سفارش داد. این محصول همچنین از ۵۱۲ یا ۱ ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد.

این محصول در سالی وارد بازار می‌شود که ۲۵ سال از عرضه نمونه اصلی‌اش می‌گذرد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این تبلت هیبریدی قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید حداقل ۲۹۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. با وجود قیمت بالا، این دستگاه پاناسونیک خریداران مخصوص به خودش را دارد و افراد حاضر به پرداخت چنین مبلغ بالایی برای تصاحب آن خواهند بود.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا