معرفی و خرید جدیدترین هندزفری‌ های سامسونگ از بابافون

بابافون با فروش هندزفری‌های اصلی و باسیم انواع گوشی سامسونگ و همچنین عرضه آخرین مدل‌های هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ، برای انواع سلایق و نیازهای کاربران علاقمند به برند سامسونگ گزینه‌های خرید مناسبی فراهم کرده است.

شما می‌توانید در بابافون مشخصات دقیق و قیمت خرید هندزفری سامسونگ مورد نظر خود را مشاهده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.
در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هندزفری‌های سامسونگ موجود در بابافون خواهیم پرداخت.

هندزفری بی‌سیم سامسونگ Galaxy Buds مدلSM-R170

Galaxy Buds پرچم‌دار هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ محسوب می‌شود که می‌توانید آن را با قیمتی مناسب در بابافون پیدا کنید. این هندزفری‌های کاملاً بی‌سیم (یعنی علاوه بر عدم ارتباط باسیم هندزفری با گوشی، هیچ ارتباط باسیمی بین دو گوشی هندزفری نیز وجود ندارد) سامسونگ سبک و جمع‌و‌جور هستند. کیس شارژ Galaxy Buds اندازه مناسبی برای حمل در جیب شما دارد. قابلیت شارژ سریع به صورت بی‌سیم و یا به وسیله کابل USB تایپ سی برای Galaxy Buds در نظر گرفته شده است. هندزفری Galaxy Buds مقاوم در برابر پاشیدگی آب و تعریق است که آن را برای استفاده روزمره و ورزشی بسیار مناسب می‌سازد. Galaxy Buds از قابلیت حذف نویز در هنگام مکالمه برخوردار است. باتری Galaxy Buds با یک بار شارژ در صورت متوسط بودن میزان صدا برای تقریباً ۶ ساعت دوام می‌آورد. برای مشاهده مشخصات دقیق‌تر و قیمت هندزفری سامسونگ Galaxy Buds این محصول را در بابافون جست‌وجو کنید.

هندزفری‌ دورگردنی سامسونگ مدل‌ Level U

این هندزفری بلوتوثی با طراحی خاص U شکل خود دور گردن شما قرار می‌گیرد و هیچ گونه نگرانی بابت افتادن آن هنگام ورزش و یا دویدن نخواهید داشت. هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید می‌توانید گوشی‌ها را از گوش خود خارج کرده و آن‌ها به وسیله آهنربای تعبیه شده در هندزفری محکم در کنار هم قفل می‌شوند. سامسونگ می‌گوید باتری Level U برای ۱۱ ساعت مکالمه و یا ۱۰ ساعت گوش دادن به موسیقی پاسخگوست. قابلیت کاهش نویز هنگام مکالمه برای این هندزفری در نظر گرفته شده است. برای مشاهده مشخصات دقیق و قیمت خرید هندزفری سامسونگ Level U به بابافون مراجعه کنید.

 

 

 

هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل U FLEX

این هندزفری دورگردنی سامسونگ نیز یکی دیگر از هندزفری‌های مناسب برای استفاده طولانی مدت در روز است. این هندزفری بلوتوثی دارای خاصیت ضدآب است که آن را در برابر قطرات آب و تعریق بدن محافظت می‌کند. کیفیت صدا در هنگام مکالمه و گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب است. دکمه دستیار صوتی Bixby سامسونگ نیز روی U Flex تعبیه شده که در هنگام برقراری تماس بسیار مفید است. باتری U Flex برای ۹ ساعت مکالمه و یا ۱۰ ساعت گوش دادن به موسیقی کفایت می‌کند. برای مشاهده مشخصات دقیق‌تر و قیمت خرید هندزفری سامسونگ U Flex به بابافون مراجعه کنید.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا