ابتلاء ۴۳۵ داوطلب ارشد علوم پزشکی به کرونا

دکتر سعید هاشمی نظری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در زمان مقرر یعنی از فردا پنجشنبه، ۳۱ تیر آغاز می شود و تا روز جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به شرکت تعداد ۷۲ هزار و ۸۶۵ داوطلب در آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: این آزمون  در حوزه‌های امتحانی تعیین شده برگزار می‌شود. آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ و آزمون نوبت عصر راس ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی در ۵۴ رشته و مجموعه امتحانی شامل ۱۱ مجموعه و ۴۳ رشته امتحانی برای پذیرش ۸۵ رشته پذیرنده دانشجو در ۳۱ شهر امتحانی با ۳۵ حوزه دانشگاهی برگزار می شود.

هاشمی با اشاره به ابتلاء تعداد ۴۳۶ داوطلب به کرونا ویروس افزود: با توجه به تعطیلی و شرایط کنونی استان تهران، با مراجع ذیربط مکاتبه شده تا داوطلبان سطح استان با ارائه کارت ورود به جلسه، بتوانند در محل حوزه خود حضور یابند.

وی تاکید کرد:انتخاب رشته محل کلیه داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ مردادماه انجام می‌شود و اسامی نهایی پذیرفته شدگان به همراه کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام می‌شود.

هاشمی افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها اواخر شهریور ماه از طریق سامانه دانشگاه محل پذیرش انجام می‌شود.

پیش از این روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به عنوان آخرین مهلت دریافت کارت ورود به حلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود که با تصمیم مسئولان مهلت مجددی برای دریافت کارت آزمون درنظر گرفته شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا