بزرگترین رویداد خودروی اروپا برای دوران پساکرونا برگزار می شود

به گزارش سیناپرس، در حال حاضر شرکای نمایشگاه اتومبیل پاریس با تجهیزات کامل برای بازگشت به این رویداد و نمایش عمومی در سال ۲۰۲۲ با یکدیگر همکاری می کنند. 

نمایشگاه اتومبیل پاریس که در سال های متناوب به عنوان یک رویداد بسیار مهم و تاثیر گذار  به طور موازی با یکسال فاصله از نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت برگزار می شد، یکی از بزرگترین رویدادهای اتومبیلرانی در اروپا محسوب می شود. این نمایشگاه آخرین بار در سال ۲۰۱۸ اجرا شد و نمایشگاه سال ۲۰۲۰ آن به دلیل همه گیری کرونا لغو شد.

اکنون برگزارکنندگان این رویداد از برنامه بازگشت کلامل از ۱۷ تا ۲۳ اکتبر سال آینده با همکاری Equip Auto خبر داده اند که یکی از بزرگترین رویدادها در تقویم دنیای تجارت خودرو به حساب می آید.

گفتنی است علاوه بر این ، نمایشگاه هفته اتومبیل پاریس در محل معمول نمایشگاه پاریس در Porte Versailles در جنوب غربی این شهر برگزار خواهد شد اما بر اساس تجربیات کسب شده از همه گیری کرونا، یک پلت فرم دیجیتال سفارشی دسترسی از راه دور برای بازدید کنندگان فرانسوی و بین المللی نیز فراهم می شود.

ادغام این دو رویداد (نمایشگاه اتومبیل پاریس و نمایشگاه هفته اتومبیل پاریس) تمرکز دوگانه بی سابقه ای را روی شرکت های مصرف کننده و تجاری ایجاد می کند، اما تنها متخصصان خودرو می توانند در هر دو بخش نمایش حضور داشته باشند. 

به گزارش سیناپرس،سازمان دهندگان هنوز تأیید نکرده اند که کدام تولیدکنندگان و شرکت های پیشرو در صنعت خودروسازی در نمایشگاه اتومبیل پاریس شرکت خواهند کرد اما وعده یک سری رویدادها، از جمله سخنرانی های الهام بخش و رونمایی و معرفی خودرو را می دهند.

در نمایشگاه اتومبیل پاریس سال ۲۰۱۸ خودروهای ب ام و سری ۳، مرسدس AMG A35، مرسدس بنز جی ال ای، اشکودا مدل Kodiaq Vrs، تویوتا RAV4 و دی اس ۳ کراس بک معرفی شده و به نمایش درآمدند.  

مترجم: ناصر پورقدیمی
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا