استخر دبی با امکانات شگفت رکورد جهانی را زد

 غواصان می‌توانند در این شهر غرق شده به کشف بپردازند. این شهر غرق شده شامل خیابان‌های خلوت، آپارتمان،پارکینگ، کنسول‌های کلاسیک بازی‌های ویدئویی و موارد دیگر است.

" دیپ‌دایو دبی" مقصدی که عمیق‌ترین استخر غواصی جهان است روز چهارشنبه رسما در منطقه ند_الشبا_دبی افتتاح شد.

این استخر گنجایش ۱۴ میلیون لیتر آب معادل شش استخر المپیک را دارد. استخر در زمینی ۱۵۰۰ متری درمنطقه ناد_اشبا و به شکل یک صدف بزرگ طراحی شده‌است.

دیپ دایو شامل مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین امکانات تفریحی از جمله به روز ترین اتاق‌های هایپرباریک منطقه خاورمیانه و یک شهر غرق شده‌است. غواصان می‌توانند در این شهر غرق شده به کشف بپردازند. این شهر غرق شده شامل خیابان‌های خلوت، آپارتمان،پارکینگ، کنسول‌های کلاسیک بازی‌های ویدئویی و موارد دیگر است.

دیپ‌دایو دبی دوره‌های آموزش غواصی رایگان را در سطوح مختلف با به کارگیری یک تیم حرفه‌ای از غواصان نخبه را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.این استخر علاوه بر سیستم‌های پیشرفته صوتی و نورپردازی فوق‌العاده، به ۶۵ دوربین که تمام زوایای استخر را پوشش می‌دهد مجهز است.

فرآیند تصفیه و تجدید آب شیرین هر شش ساعت با استفاده از پیشرفته‌ترین و سریع‌ترین سیستم منطقه انجام می‌شود. تصفیه با استفاده از پاک‌کننده‌های ساخته شده از صخره‌های طبیعی آتشفشانی است که با گرم شدن منبسط می‌شوند و فیلترهای آن نیز از آژانس فضایی ناسا خریداری شده است. به علاوه راکتورهای ان با انرژی ماورای بنفش کار می‌کند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا