دستگاه نقشه برداری برای زمانی که گوشی هوشمند جوابگو نیست

به گزارش سیناپرس به نقل از goodereader، یکی از مهم ترین دلایلی که کاربران از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، دسترسی به امکانات جهت یابی است که در اختیار آنها قرار می دهند. این امکان، برای دستیابی و یافتن مکان های ناشناخته بسیار کابردی است. اما گاهی شرایطی رخ می دهد که جستجو در گوگل دچار اختلال می شود. 

با تمام خوبی هایی که گوشی های هوشمند دارند، اما کارآیی آنها به سیگنال های اینترنتی و آنتن دهی بستگی دارد. تصور کنید در مکانی باشید که هیچ دکلی و امواج اینترنتی وجود نداشته باشد و گوشی هوشمند شما نتواند جزئیاتی از جهت یابی موردنیاز شما ارائه دهد. در این شرایط، گوشی هوشمندتان با یک گوشی معمولی تفاوتی ندارد.

اینجاست که ابزارهایی چون دستگاه IndiaNavi به کار می آیند. این دستگاه ابتدایی، مجهز به یک نمایشگر با کاغذ الکترونیکی 5/65 اینچی 7 رنگی است که با میکروکنترلر ESP32، گیرنده GPS و داده OpenStreetMap در ترکیب با هم کار می کنند و به شما این امکان را می دهد در هر زمانی که بخواهید می توانید از اطلاعات دقیق نقشه برداری استفاده کنید.

یکی از بزرگ ترین مزایای این سیستم، این است که خواندن نقشه در زیر نور مستقیم خورشید به دلیل خاموش بودن، مناسب است؛ این ویژگی معمولا در نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی وجود دارد. برای کار کردن با این سیستم، دستگاه را روشن کنید و نقشه را با موقعیت مکانی مشخص شده خود مشاهده خواهید کرد. 

به گزارش سیناپرس، با توجه به بیشتر نقشه هایی که از قبل روی دستگاه بارگیری شده اند، حتی در مکان هایی هم که هیچ گونه سیگنالی وجود ندارد، چنین مشکلی وجود ندارد. تمام پرونده های نقشه در یک کارت حافظه ذخیره می شود که بخشی از تنظیمان فعلی است. 

علاوه بر این، با داشتن نمایشگر کاغذ الکترونیکی، میزان مصرف انرژی در کم ترین میزان ممکن است و دستگاه با چند مرتبه شارژ باتری لیتیومی، تا چند روز دوام می آورد. تمام اجزای الکترونیکی در کنار هم در یک محفظه پرینت سه بعدی قرار کرفته اند. 

اگر اهل گردشگری و طبیعت هستید، استفاده از این دستگاه نقشه برداری را به شما توصیه می کنیم و همیشه می تواند به عنوان یک همراه در طول سفر همیشه همراهتان باشد. 

مترجم:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا