هواوی از گوشی نوا 8i رونمایی کرد

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده که در اطراف آن حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد. در بالای این صفحه نمایش حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته و همچنین از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستیم که چهار سنسور را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی این موبایل هم ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است.

هواوی برای گوشی نوا ۸i از چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. انرژی این موبایل را یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی است. این فناوری باعث می‌شود بتوانید ظرفیت باتری را تنها در ۳۸ دقیقه بطور کامل شارژ کنید.

اگرچه در این دستگاه از اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری EMUI 11 استفاده شده، اما کاربران در آن به اپ گالری هواوی و همچنین قابلیت‌هایی مانند MeeTime و Phone Safe Sharing دسترسی دارند.

در بخش ارتباطات با بلوتوث ۵.۰ و وای فای با پشتیبانی از ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز روبه‌رو هستیم. این دستگاه همچنین به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C مجهز شده است.

پیش فروش این گوشی هوشمند از امروز آغاز شده و دو هفته دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت آن نزدیک به ۳۱۲ دلار است اما هواوی به افرادی که آن را در مالزی پیش خرید کنند، هدایایی به ارزش ۶۳ دلار می‌دهد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا