حمایت وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره دانش آموزی دریا

به گزارش ایرنا ازمعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دکترمحمدسعید سیف دبیرستاد توسعه فناوری وصنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و برخی از اعضای ستاد برگزاری جشنواره دانش آموزی دریا در نشستی مشترک با دکتر حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، راهکارهای برگزاری مناسب تر این رویداد دانش آموزی را بررسی کردند.

دبی ستاد توسعه فناوری وصنایع دانش بنیان دریایی ضمن گزارشی از فعالیت های انجام شده در قالب این جشنواره بیان کرد: از ابتدای فراخوان این جشنواره آثار زیادی از کل کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال و به دلیل تقاضاهای فراوان مهلت ارسال آثار تا 10 شهریور سال جاری تمدید شده است.

سیف ضمن بیان بازدیدهای دانش آموزی انجام شده در شهرهای ساحلی با همکاری بنیاد ملی نخبگان، خواستار همکاری بیشتر وزارت آموزش و پرورش در اجرای برنامه های این جشنواره دانش آموزی شد.

دکترحمیدرضا کفاش معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش وپرورش نیزبا تاکید برلزوم ایجاد شرایطی برای توجه دانش آموزان به دریا به عنوان یک مقوله ملی بیان کرد: وزارت آموزش وپرورش تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره خواهد کرد.

معاون پرورشی وفرهنگی وزیرآموزش و پرورش خواستار فراگیرتر شدن برگزاری این جشنواره درسطح دانش آموزان کشور شد و ادامه داد: در جشنواره دوم می توان با برنامه ای مدون و همکاری بیشتر آموزش و پرورش شاهد حضور تعداد بسیار بیشتری از دانش آموزان در این جشنواره بود.

دریادار آل احمد رییس دفتر پژوهش های نظری و مطالعات راهبردی نداجا نیز در این دیدار بر ضرورت فعالیت های ترویجی و فرهنگی در سطح دانش آموزی تاکید کرد و از معاون وزیر آموزش و پرورش خواست شرایطی فراهم آید تا در بهتر برگزار شدن این جشنواره از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده شود.

نخستین جشنواره دانش آموزی دریا با شعار ' دریا مسیر پیشرفت ' به همت ستاد توسعه فناوری وصنایع دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا