طرح نوآ ترويج تفکر و فرهنگ کارآفريني و نوآوری

به گزارش سیناپرس، طرح نوآ از اسفندماه 1399 با مشارکت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را آغاز کرده است. هدف اصلی طرح نوآ ترويج تفکر و فرهنگ کارآفريني و نوآوری در میان استادان و دانشجويان و ارتقای روحیه و توانمندی کارآفرینانه در بین افراد مستعد جامعه است.

دکتر کوروش پرند، رییس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: فراهم سازی زمینه‌های کشف و بهره گیری از فرصت‌های نوآورانه و اشتغال آفرین بازار به ویژه در حوزه تخصصی واحد و ارائه مشاوره‌های فنی- تخصصی به استادان و دانشجویان در مورد ایجاد کسب و کار و یافتن شغل مناسب در این راه راهگشاست.

وی افزود: به همین منظور زمینه‌ های لازم برای معرفی افراد علاقمند به دوره‌های کارآموزی در مؤسسات و نهادهای تخصصی همچنین زمینه‌های لازم برای تأسیس کسب و کار در زیر مجموعه مراکز جهت جذب سرمایه کسب و کار برای حمایت از ایده‌های برتر کارآفرینانه در این طرح پیش بینی شده است. گفتنی است طرح نوآ آمادگی استقبال از طرح های برون دانشگاهی را نیز دارد. 

پرند تاکید کرد: اجرای این طرح در بازه های زمانی مختلف تداوم  دارد و افراد مستعد می توانند ایده ها و محصولات نوآورانه خود را جهت حمایت های لازم به پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی ارائه دهند.

رییس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: مراسم اختتامیه این رویداد، روز پانزدهم تیر 1400 با حضور شورای سیاست‌گذاری پارک علم و فناوری، مدیران و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود ازآنجاکه فراهم آوردن زمینه برقراری ارتباط در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، مشاوره، و کسب‌وکار با مراکز نوآوری در سایر دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها، مؤسسات و نهادهای مختلف از اهداف اساسی طراح نوآ بوده است، دانشگاه شهید بهشتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی رسماً برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از روز یکشنبه در تماس باشند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا