آشنايي با فرايندها و شيوه‌هاي اجرايي از پذيرش تا خروج شركت‌هاي دانش‌بنيان

دوره آموزشي دو روزه « آشنايي با فرايندها و شيوه‌هاي اجرايي از پذيرش تا خروج شركت‌هاي دانش‌بنيان در مراكز رشد علم و فناوري» طی روزهای هفتم و هشتم مردادماه سال جاری توسط شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان برگزار مي‌شود.

 این دوره آموزشی که با هدف ارتقاي توان علمي و عملي مديران و كارشناسان مراكز رشد فناوری کشور و با همکاری دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.
مباحثی نظیر آشنايي با فرايند جذب و پذيرش واحدهاي فناور، هدايت و حمايت از واحدهاي فناور در مركز رشد، خدمات قابل ارایه به شركت‌هاي دانش‌بنيان مستقر در مراكز رشد از جمله آموزش و مشاوره، حمايت‌هاي مالي و ارتباط با صنعت و همچنین نحوه ارزیابی واحدهای فناور و خدمات مراکز رشد در این دوره ارایه می‌شود.
نمونه عملی برگزاری جلسه مصاحبه پذيرش واحدهای فناور در مرکز رشد همراه با نشست شوراي پذيرش و ارزيابي جهت تصمیم‌گیری جلسه مصاحبه، بخش دیگری از این کارگاه آموزشی خواهد بود. همچنین در پایان دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و بخش‌های مختلف آن بازدید کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی به پرتال شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نشانی www.istt.ir مراجعه کنند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا