۲۰ استارت‌آپ منتخب به جیتکس ۲۰۲۱ می روند

نمایشگاه جیتکس دبی یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که هرساله در فصل پاییز میزبان متخصصان این حوزه است.

بخش‌های اصلی نمایشگاه جیتکس شامل هوش مصنوعی، فناوری‌های مدیریت و بهره وری از Big Data، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری‌های مرتبط با بلاکچین، فین تک و راهکارهای مالی می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین المللی را برای استارت‌آپ های ایرانی فراهم خواهد کرد.

از این رو در نمایشگاه امسال نیز ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپ ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز ( Future Stars Gitex ۲۰۲۱) این نمایشگاه که از ۲۵ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می‌شود، شرکت می‌کنند و به معرفی راهکارهای فناوری خود در این نمایشگاه می‌پردازند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار دارد. چرا که یکی از اهداف اصلی این صندوق، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راه‌حل‌های نوآورانه با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.

همچنین به منظور توانمندسازی استارت‌آپ ها و برای حضور شایسته آنها در این رویداد بین‌المللی، دوره‌های آموزشی «بررسی و بهبود مدل کسب وکار برای ارائه به سرمایه‌گذار»، «بررسی و تحلیل صفر تا ۱۰۰ برنامه مالی»، «چگونگی ارزیابی و ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها»، «آشنایی با سرمایه‌گذاران کشورهای عربی و فرآیند جذب سرمایه در این کشورها»، «آشنایی با کلیات حقوقی مالکیت فکری و نحوه حفاظت از ایده‌ها»، «آشنایی با نظام ثبت اختراعات»، و «آشنایی با کلیدی‌ترین نکات حقوقی در انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار» برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا